1

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ – ساخت خانه های امید و همسان سازی حقوق در برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری

  • کد خبر : 253592
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری در دوره جدید مدیریتی گفت: احداث خانه های امید در استان‌ها، یکسان سازی حقوق بازنشستگان، ارائه خدمات بیمه تکمیلی و خدمات فرهنگی و حمایتی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری در دوره جدید مدیریتی گفت: احداث خانه های امید در استان‌ها، یکسان سازی حقوق بازنشستگان، ارائه خدمات بیمه تکمیلی و خدمات فرهنگی و حمایتی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده است.

به گزارش افق نیوز/ علی ربیعی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری برای ارائه خدمات به بازنشستگان این صندوق اظهار داشت: احداث خانه امید بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری یکی از برنامه‌هایی است که طی سال‌های گذشته در استان‌های مختلف انجام شده است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات‌های حمایتی،ورزشی،فرهنگی و علمی به بازنشستگان از برنامه‌های دیگر این صندوق محسوب می‌شود به طوری که هم اکنون امکانی برای ورزش بازنشستگان صندوق بازنشستگی پیش بینی شده است.

ربیعی به تغییرات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی اشاره کردو گفت: با توجه به تغییرات انجام شده تلاش می شود که خدمات به روز تری به بازنشستگان ارائه شود.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان یکی دیگر از خدماتی که توسط صندوق بازنشستگی کشوری ارائه می‌شود و در حال حاضر نیز خدمات ارائه شده در قالب این بیمه گسترش پیدا کرده است.

وی در  خصوص برنامه یکسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: این موضوع  به طور جدی دنبال می‌شود و تلاش می کنیم که هر چه زودتر محقق شود.

ربیعی افزود: برطرف کردن مشکلات مالی بازنشستگان نیازمند به اعتبار  ۳۰۰ هزار میلیارد ریالی است و دولت تلاش می‌کند تا پایان این دوره  این موضوع را حل و فصل کند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازنشستگان دارای تجربیات بسیار ارزشمندی هستند و باید از تجربیات آنها استفاده شود و در این زمینه تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: تیم جدید صندوق بازنشستگی کشور منشا خدمات خوبی برای بازنشستگان در سطح کشور باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253592

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر