1

بازیکن ایرانی، محبوب استرالیایی‌ها+ تصویر

  • کد خبر : 253653
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

مهاجم جوان ایرانی الاصل در دومین بازی برای تیم ملی استرالیا خوش درخشید و موفق به گلزنی شد.

مهاجم جوان ایرانی الاصل در دومین بازی برای تیم ملی استرالیا خوش درخشید و موفق به گلزنی شد.
دنیل ارزانی بازیکن ایرانی، محبوب استرالیایی‌ها+ عکس

افق نیوز/ شاید کارلوس کی‌روش در سالیان اخیر توجه ویژه‌ای روی لژیونرها و بازیکنان دو ملیتی یا دو رگه ایرانی داشته، اما تعلل او در دعوت از دنیل ارزانی که برای تیم ملبورن سیتی به میدان می‌رفت موجب شد تا این ستاره ۱۹ ساله تصمیم بگیرد برای تیم ملی استرالیا بازی کند.

 

ارزانی بعد از فصل درخشانی که با تیم ملبورن سیتی پشت سر گذاشته بود و گلزنی هم داشت، یک ماه قبل از سوی فن مارویک به تیم ملی استرالیا دعوت شد و جزو لیست اولیه کانگوروها برای جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفت که نمایش خوب او در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی کاری کرد تا یکی از مسافران روسیه شود.

 

این ستاره ایرانی الاصل که نخستین بازی ملی خود برای تیم ملی استرالیا را ۱۰ روز قبل به‌عنوان بازیکن تعویضی برابر تیم چک انجام داده بود، شب گذشته هم در دومین بازی ملی از دقیقه ۷۳ جانشین رابی کروس، بازیکن با تجربه استرالیا شد و گلی تماشایی روی یک حرکت انفرادی به ثمر رساند.

 

شاگردان فن مارویک در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از سفر به روسیه و حضور در جام جهانی، شب گذشته در بوداپست به مصاف تیم ملی مجارستان رفتند و به پیروزی ۲ بر یک رسیدند که پایه گذاری این برد با نمایش خوب دنیل ارزانی همراه بود چراکه این ستاره ۱۹ ساله در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، به زمین رفت و کمتر از یک دقیقه بعد از اضافه شدن به ترکیب استرالیا، سمت چپ زمین صاحب توپ شد و بعد از حرکت در عرض و شوت محکم ناگهانی و زمینی دروازه مجارستان را باز کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیم‌اش داشته باشد.

 

ارزانی حالا با عملکردی که داشته بیشتر مورد توجه استرالیا قرارگرفته و بازیکنان این تیم نیز او را مورد ستایش قرار می‌دهند که این موضوع در شادی بعد از گل او برابر مجارستان دیده شد.

 

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253653

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر