1

فایل صوتی کیانی را منتشر کنیم تا مردم بفهمند برای آقایان پول از هوادار مهم‌تر است

  • کد خبر : 253655
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹

سرمربی سابق تراکتورسازی که این روز‌ها در کنار مالک جدید باشگاه حضور دارد صحبت‌هایی را در مورد وضعیت مهدی کیانی انجام داد.

سرمربی سابق تراکتورسازی که این روز‌ها در کنار مالک جدید باشگاه حضور دارد صحبت‌هایی را در مورد وضعیت مهدی کیانی انجام داد.
رسول خطیبی فایل صوتی کیانی را منتشر کنیم تا مردم بفهمند برای آقایان پول از هوادار مهم‌تر است

افق نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، رسول خطیبی خصوص وضعیت مهدی کیانی اظهار داشت: در اینکه کیانی برای تراکتور زحمت کشیده شکی نیست و خود بنده نیز دوست دارم کیانی در تراکتور بماند.

وی افزود: آقای زنوزی به مهاجری گفته بود به خاطر بزرگ تیم و کاپتان تیم اولین نفر با مهدی کیانى صحبت کنید و طى صحبت‌هایی که بین آقای مهاجری و کیانی انجام شده بود، مقرر شد تا کیانى قرارداد خود را تمدید کند ولى بعداً شیطنت‌هایی صورت گرفت که باعث این سوءتفاهمات شد.

سرمربی سابق تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من از طرف آقای زنوزى به مهدى کیانى زنگ زدم و به مهدى گفتم که برای تمدید بیاید، چون همگی دوست داشتیم و داریم که مهدی در تراکتور بماند و کیانى در صحبت هایش گفت که دوست دارم بمانم ولى تا تسویه حساب صورت نگیرد من تمدید نمیکنم.

خطیبی ادامه داد: بنده بخاطر این که کیانى در تراکتور بماند عرض کردم که قرارداد خود را تمدید کند و بعد از تمدید با آقای زنوزى و الیاسى صحبت کنیم تا مطالباتت را پرداخت کنند که کیانى قبول نکرد و فردای آن روز در مصاحبه اى گفت که رسول خطیبى گفته است که بیا اول از آقاى زنوزى عذرخواهى کن بعد قرادادت را ببند که چنین چیزی نبوده و صحبتى از عذر خواهى مطرح نشده است.

بازیکن اسبق تراکتورسازی گفت: البته اگر خود کیانى بخواهد و مسر باشد فایل صوتی صحبت‌ها موجود است که نه آقاى زنوزى نه بنده از او نخواستیم که عذرخواهى کند و اگر فایل صوتی صحبت‌ها را در اختیار مردم بگذاریم آن موقع قضیه متفاوت تَر از قبل خواهد شد و مردم و هواداران متوجه می‌شوند که آقایان هر روز چند حرف متفاوت می‌زنند و خواهند دید که برایشان پول از هوادار مهمتر است و نیز اگر بین من و کیانى صحبت بازیکن سالارى مطرح شده براى کل تیم بود نه صرفاً براى کیانی. نظر کلى اقای زنوزی این بود که سالار در مجموعه باشگاه و تیم دیگر وجود ندارد و نخواهد بود.

خطیبی ادامه داد: باز هم می‌گویم چند نفرى که منافعشان به خطر افتاده شیطنت می‌کنند این را هم بگویم که اقاى الیاسى جریمه کیانى را که از مدیریت قبل داشته را بخشیده است. الان هم آقاى زنوزى و بنده و آقاى مهاجرى دوست داریم کیانی در تراکتور بماند ولى خود او باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253655

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر