0

مهاجم پرسپولیس ۲ رقیب جدید پیدا کرد!

  • کد خبر : 253667
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

مهاجم پرسپولیس با درخشش و گلزنی در تیم قبلی خودش را مطرح کرد و بعد از آن به تیم پرطرفدار پرسپولیس پیوست.

مهاجم پرسپولیس با درخشش و گلزنی در تیم قبلی خودش را مطرح کرد و بعد از آن به تیم پرطرفدار پرسپولیس پیوست.
گادوین منشا، سیامک نعمتی و وحید امیری مهاجم پرسپولیس ۲ رقیب جدید پیدا کرد!

افق نیوز/ گادوین منشا با درخشش و گلزنی در پیکان خودش را مطرح کرد و بعد از آن به تیم پرطرفدار پرسپولیس پیوست. منشا که فکر می‌کرد طارمی رفتنی است و او می‌تواند مهاجم اول قهرمان لیگ برتر باشد، در روزهای آخر نقل و انتقالات با بازگشت طارمی غافلگیر شد و جایگاهش را در پرسپولیس از دست داد.

 

منشا از همان روز‌های ابتدایی لیگ نیمکت‌نشین شد تا زوج علیپور- طارمی برای پرسپولیس به میدان بروند و مهاجم نیجریه‌ای از یک مهاجم شماره یک به یک نیمکت‌نشین دائمی تبدیل شود. در این میان محرومیت طارمی ورق را برگرداند و منشا به ترکیب تیم بازگشت، اما آمادگی فوق‌العاده علیپور، منشا را از یک مهاجم نوک به مهاجم سایه تبدیل کرد. پستی که به آن عادت نکرد و در هفته‌های پایانی فصل هم جایش را به سیامک نعمتی داد.

 

برانکو در پست مهاجم نوک علی علیپور را دارد و فقط در صورت مصدومیت و یا محرومیت او منشا می‌تواند به پست نوک خط حمله برود، در غیر این صورت مهاجم سیه‌چرده باید مهاجم سایه یا هافبک پشت مهاجم بازی کند تا بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. پستی که سال گذشته ابتدا در اختیار علی علیپور بود و بعد به منشا رسید، ولی قدر آن را ندانست تا سیامک نعمتی به ترکیب اصلی راه پیدا کند و در این پست به میدان برود. اما با رفتن فرشاد احمدزاده، برانکو قصد دارد سیامک نعمتی را به پست کناری انتقال دهد و پست مهاجم سایه خالی خواهد ماند و باید دید برانکو از کدام بازیکن در این پست بهره می‌گیرد.

منشا برای رسیدن به پست مهاجم سایه رقبای جدیدی را در پرسپولیس می‌بیند و کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پیش‌رو دارد. امید عالیشاه که از تراکتور به پرسپولیس بازگشته و گزینه اصلی برانکو برای این پست است. عالیشاه سرعت و تکنیک خوبی دارد و می‌تواند در فضاسازی برای علیپور مؤثر باشد. اما عالیشاه تنها رقیب منشا نیست و یک رغیب جدید برای او در این پست پیدا شده است.

 

مهدی شریفی که به تازگی با سرخپوشان قرارداد دوساله امضا کرده، از نیم‌فصل دوم و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس می‌تواند برای این تیم به میدان برود. پست اصلی شریفی مهاجم سایه است و حتی می‌تواند در پست مهاجم نوک هم به میدان برود و رقیب اصلی منشا در رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس به حساب می‌آید.

منشا اگر می‌خواهد در پرسپولیس بماند و بازی کند، تنها یک نیم‌فصل فرصت دارد تا خود را به برانکو ثابت کند و اگر تا پایان نیم‌فصل اول نتواند جایی برای خود در ترکیب اصلی پیدا کند، باید به فکر پیدا کردن تیم جدیدی باشد تا شاید بتواند در ترکیب اصلی بازی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253667

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر