1

آقای نتانیاهو پولتان را دور نریزید

  • کد خبر : 253836
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

چند روز پیش نتانیاهو همانگونه که همیشه با ملت فلسطینی پانزده سال قحطی زده و در حال محاصره غزه صحبت میکند برای ما ایرانیان نیز پیامی از باب غرور و نژادپرستی همیشگی خود فرستاد، که مضمون آن این بود که اگر شما ایرانیان دست از پشتیانی مردم فلسطین بردارید، ما معجزه پنهانی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

خبرگزاری فارس: آقای نتانیاهو پولتان را دور نریزید

به گزارش افق نیوز، حبیب احمدزاده از نویسندگان کشورمان در واکنش به سخنان نتانیاهو نوشت: آقای نتانیاهو پولتان را دور نریزید.

دیوید بن گوریون، نخست‌وزیر پیشین رژیم‌ صهیونیستی در سال ۱۹۵۵ میلادی، درمورد اهمیت منابع آب در خاورمیانه گفته است:
“امروز اسرائیل برسر منابع آبی با اعراب می‌جنگد و نتایج ایـن جـنگ، با سرنوشت اسرائیل رابطه مستقیم دارد. اگر در این نبرد موفق نشویم، دیگر جایی‌ در‌ سرزمین فلسطین نخواهیم داشت.”
چند روز پیش جناب نتانیاهو همانگونه که همیشه با ملت فلسطینی پانزده سال قحطی زده و در حال محاصره غزه صحبت میکنند برای ما ایرانیان نیز پیامی از باب غرور و نژادپرستی همیشگی خود فرستادند ، که مضمون ساده و در واقع عاجزانه آن این بود که اگر شما ایرانیان دست از پشتیانی مردم فلسطین بردارید، ما معجزه پنهانی به نام رفع مشکل آب داریم که آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
حال سوال ساده این است که این راه حل معجزه آسای قرن چیست؟
تا آنجا که آمارهای جهانی خبر میدهند حداقل بین سی تا پنجاه درصد آب اسراییل از منابع آبی مـناطق اشغال شده توسط این کشور پس از جنگ ۱۹۶۷( از جـمله دریاچه طبریه،رود اردن،یرموک وبانیاس و مناطق اشغالی کرانه باختری و جنوب لبنان و بلندی های جولان) سرقت می‌شود و اسرائیل درحـال حاضر بدون تسلط‌ براین‌ آب‌ها هرگز قادر به ادامه حیات خود نیست.

که تمامی این مناطق نه طبق سخنرانی در نماز جمعه‌های ما ، بلکه دقیقا طبق قطعنامه‌های حال حاضر سازمان ملل ( که هرگز آقای نتانیاهو و دیگر دولتمردان اسراییلی بدانان وقعی نمی‌گذارند ) جزو مناطق اشغالی محسوب میشوند، حال اگر رفع مشکل آب یک کشور صرفا با غصب حق آبه دیگر کشورهای مجاور بدست میاید که بهتر بود ایشان این نامه را به سلف برحق شان ، مرحوم صدام حسین مینوشتند که به بهانه اروند رود، جنگ خانمان براندازی با ایران به راه انداختند. که ما ایرانیان هرگز در تاریخمان چنین نگاهی به همسایگانمان نداشته و نداریم .
و یا نه اگر ایشان راه حلی تکنیکال دارند .(مانند کنترل حفر‌ چاه‌ها و استخراج آب‌های زیـرزمینی و چـشمه‌ها ، صرفه‌جویی در مصرف آب،شیوه‌های نوین آبیاری قـطره‌ای در کشاورزی ، استفاده از فاضلاب تطهیر‌ شده،تصفیه‌ آب‌ شور و نمک‌زدایی ازبرخی آب‌های زیرزمینی و هم‌چنین بارور ساختن ابرها ) که بسیاری از آنان با محروم کردن فلسطینیان از حفر چاه در زمینهای مادری خود و برعکس قانونی بودن حفر چاه با دادن پروانه به مهاجرین یهودی است که بازهم بدون اینگونه تبعیض های نژادپرستانه سالهاست که در کشور ما و توسط مهندسان ایرانی خودمان اجرایی و درحال گسترش هستند و خوشبختانه باز هم ما نیازی به قیم در این موارد نداریم .
اما سوال اصلی شاید بدین مدعا در اینجاست که اگر ایشان به راه حل جدیدترو معجزه قرنی حتی غیر از این دو رسیده اند که میخواهند بصورت اعانه ای تحقیر آمیز در اختیار ملت ایران قرار دهند ، منطق اولیه چنین حکم میکند که قبل از ما حتما مشکلات آب دولت غاصبشان را حل می‌کردند تا دیگر به این همه اشغالگری به خاطر منابع آبی به گفته آقای بن گوریون، ( همچون تداوم اشغال بلندی های جولان سوریه ، رود اردن و… ) نیازی نباشد.

بدین دلیل خواهشمندیم برای باورقطعی و قلبی ما به سخنانشان قبل از هرچیز منابع آبی اشغالی کشورهای مجاور را پس داده تا ما نیز این ادعای تکنولوژیک را حتی بدون پیاده شدن در کشورمان باور کنیم که از قدیم پدرانمان به ما یاد داده‌اند که : کل، اگر طیبب بودی سرخود دوا نمودی.
و یک پیشنهاد خالصانه به نخست وزیر رژیم اسراییل؛
لحن پیام شما مانند همیشه ناشی از غرور و کوچک شمردن دیگر ملتها بود . هرگز این زبان که خوشبختانه از سرواقعی ضمیرتان خبر میدهد برای تاثیر در ملت ایران کارا نخواهد بود ، یک بار نقاشی مسخره بمب اتمی در سازمان ملل در دست میگیرید و این بار با نگاه از بالا به پایین، همچون بازجویی جلاد و در حال مجادله با متهمی عطشناک، بصورتی خنده دار، برای مردم ایران آب در لیوان ریخته و مینوشید .
مردم ایران در تاریخ معاصر نشان داده اند که آنقدر مغرورند که اگر با تمام دستگاههای تبلیغاتی تان و این شیوه تحقیر آمیز حرف زدن بخواهید کمکهای ایران به مردم فلسطین را در اذهان جهانیان بیش از حد بزرگ کرده تا تاثیری بر افکار عمومی بگذارید باز هم با تمامی اختلاف سلیقه ها ، در منطق ذهنیشان در عمق قبول ددمنشی ، خوی خشن ورفتار نژادپرستانه شما ذره‌ای تردید ایجاد نخواهد شد . که همین پیام آب شما نیز دلیلی دیگر بر اثبات این مدعاست .
خلاصه حرف آخر آقای نتانیاهو پولتان را دور نریخته و حتما مشاوران تبلیغی تان در مورد ایران را هرچه زودتر عوض کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=253836

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر