1

چرچسف:هیچ کدام از بازیکنان و هواداران حاضر در استادیوم انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتند

  • کد خبر : 254032
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰:۰۰

سرمربی تیم روسیه گفت:معتقدم کار کردن با این بازیکنانی که در اختیار دارم بسیار لذتبخش است، عملکرد هر مربی ای مطمئنا به بازیکنانش بستگی دارد.

به گزارش  افق نیوز،استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم روسیه پس از پیروزی درخشان شاگردانش مقابل عربستان در افتتاحیه جام بیست و یکم گفت: هیچ کدام از بازیکنان و هواداران حاضر در استادیوم انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتند با وجودی که مطمئن بودیم این دیدار را با پیروزی به پایان می رسانیم خوشحالم که تلاش‌های‌مان به ثمر نشست و توانستیم در اولین بازی سه امتیاز با ارزش را به دست بیاوریم. بدون شک این پیروزی ما را به صعود از مرحله گروهی امیدوار تر می کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجاجام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

چرچسوف گغت: برخی مواقع بازی ما باعث شادی و لذت هواداران می شود و در زمان هایی هم کمتر این اتفاق رخ می دهد. با این حال، در کارمان جدی هستیم. من روز گذشته آرام بودم و امروز هم همینطور هستم زیرا از توانمندی بازیکنانم به خوبی آگاه هستم.

او ادامه داد: معتقدم کار کردن با این بازیکنانی که در اختیار دارم بسیار لذتبخش است. عملکرد هر مربی ای مطمئنا به بازیکنانش بستگی دارد. با این بازیکنان چرا باید الان استرس داشته باشم؟

سرمربی روسیه در پایان درباره مصدومیت هافبک تیمش هم گفت: منتظریم تا از پای زاگوئف ام‌آرآی گرفته شود. ما امیدواریم که آسیب دیدگی او جدی نباشد تا بتوانیم در بازی‌های بعد از حضور او در تیم استفاده کنیم. من هم مثل شما در حال حاضر اطلاعی از میزان مصدومیت او ندارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254032

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر