3

رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ زندانی شد

  • کد خبر : 254103
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به نوشته، تارنمای خبری ‘دیلی کالر’، رئیس پیشین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به اتهام تلاش برای نفوذ بر شاهدان و ترغیب آن ها به دادن شهادت دروغ راهی زندان شد.

دیلی کالر دیروز (جمعه) افزود که یکی از قضات فدرال واشنگتن دی سی با تبدیل قرار وثیقه پاول مانافورت به زندان، وی را متهم کرد از اعتمادی که به او شده سوء استفاده کرده است. 
قاضی در جریان جلسه دیروز دادگاه اعلام کرد که اتهام رابرت مولر (دادستان ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا) به مانافورت معتبر است و وی ۲ شاهد را ترغیب کرده است تا به بازرسان دروغ بگویند. مولر به متهم گفت: من نمی توانم از این اتهامات چشم پوشی کنم. 
مانافورت در ویلای خود در شهر الکساندریای ایالت ویرجینیا با قرار وثیقه ۱۰ میلیون دلاری در حبس خانگی به سر می برد. وی در سال ۲۰۱۷ به اتهام توطئه علیه آمریکا، دروغگویی به بازرسان و پولشویی بازداشت شد. اما اتهامات اخیر را در مورد ترغیب شهود به شهادت کذب، رد کرده است. 
دونالد ترامپ رئیس جمهئری آمریکا در توییتی به زندان افتادن مانافورت را حکمی سخت و غیر منصفانه خواند. 
به گزارش ایرنا، مانافورت ارتباط بسیار نزدیکی با ترامپ دارد و متهم شده که با پرداخت بیش از ۲ میلیون دلار به گروهی از سیاستمداران پیشین اروپایی، آن ها را برای لابی غیرقانونی به نفع دولت وقت اوکراین و نزدیک به روسیه، اجیر کرده بود. 
وی این بار متهم است که به یک شاهد عینی پول داده تا شهادت خود را درباره پرداخت رشوه از سوی مانافورت به لابی گران اروپایی تغییر دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254103

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر