0

لیست خروجی استقلال برای لیگ هجدهم مشخص شد!

  • کد خبر : 254119
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

هرچند هنوز لیست خروجی رسمی وینفرد شفر به رضا افتخاری داده نشده ولی تا حد زیادی این لیست مشخص است. از طرفی برخی بازیکنان تیم استقلال هم در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند و وینفرد شفر و استقلالی‌ها به دنبال حفظ آنها هستند.

در این مطلب به لیست خروجی تیم فوتبال استقلال برای لیگ هجدهم می پردازیم.
استقلال+ذوب آهن لیست خروجی استقلال برای لیگ هجدهم مشخص شد!

افق نیوز/با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر، حالا وضعیت ستاره‌های تیم فوتبال استقلال برای ادامه همکاری با این تیم برای هواداران اهمیت دارد و هواداران تیم فوتبال استقلال امیدوارند حالا که وینفرد شفر در تیمشان ماندنی شده، ستاره‌های این تیم هم در تیم استقلال بمانند و به همین جهت شفر قرار است جلسه‌ای با افتخاری داشته باشد.

 

هرچند هنوز لیست خروجی رسمی وینفرد شفر به رضا افتخاری داده نشده ولی تا حد زیادی این لیست مشخص است. از طرفی برخی بازیکنان تیم استقلال هم در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند و وینفرد شفر و استقلالی‌ها به دنبال حفظ آنها هستند.

 

۱- جابر انصاری: مهاجم تیم استقلا‌ل سال گذشته هم موفق نبود و علیرضا منصوریان ترجیح داد تا به او یک فرصت بدهد و با او تمدید کرد ولی انصاری مدت‌هاست از شرایطش دور شده و به همین دلیل اولین خروجی تیم استقلال است.

۲- بهنام برزای: او یک نیم فصل بدون تیم بود و با آمدن وینفرد شفر با سفارش‌های مختلف به تیم استقلال‌ آمد ولی بیشتر از این که برای استقلا‌ل بازی کند در حال آماده‌سازی و فیزیوتراپی برای مصدومیتش بود.

۳- امید نورافکن: مدافع هافبک جوان تیم فوتبال استقلال با پیشنهاد شارلوا از بلژیک روبه رو شد و تیم استقلال‌ را به مقصد اروپا ترک کرد.

۴- مجید حسینی: این مدافع تیم استقلال هم منتظر است تا جام جهانی برگزار شود و در صورت داشتن پیشنهاد مناسب خارجی با دادن پول به تیم استقلال، از این تیم جدا شد.

۵- میلاد زکی‌پور:  او به احتمال زیاد از استقلا‌ل جدا می‌شود.  شفر مدتهاست اعتقادش را به او از دست داده و اگر یک بازیکن در جناح چپ جذب کند، او هم از این تیم جدا می‌شود.

۶- بویان نایدنوف: با شرایط دلاری ایران، منطقی نیست برای یک بازیکن نیمکت نشین هزینه‌ای پرداخت شود و به همین دلیل بویان هم کارش با تیم استقلال‌ به پایان می‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254119

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر