1

بند جنجالی قرارداد ستاره محبوب پرسپولیس

  • کد خبر : 254206
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

او به برانکو قول داده بود در جمع سرخپوشان می ماند ولی اگر به هر دلیلی از جمع سرخپوشان جدا شد، بدانید که به خاطر همین بند جنجالی بوده است.

در حالی که برانکو ایوانکویچ امیدوار به حفظ محمد انصاری است اما اتفاق عجیبی رخ داد و شنیدیم این بازیکن هنوز سودای جدایی در سر دارد.
بازی پرسپولیس الوصل امارات
محمد انصاری بند جنجالی قرارداد ستاره محبوب پرسپولیس

افق نیوز/ در حالی که برانکو ایوانکویچ امیدوار به حفظ محمد انصاری است اما اتفاق عجیبی رخ داد و شنیدیم این بازیکن هنوز سودای جدایی در سر دارد.

 

این خبر را یکی از نزدیکان به تیم به ما داد و تاکید کرد: «محمد یک بند در قراردادش دارد که برای ما دردسر ساز شده است. البته قرارداد او در زمان مدیریت قبلی به امضا رسیده و حمیدرضا گرشاسبی هیچ دخل و تصرفی در این قرارداد ندارد اما بالاخره بندی در قرارداد او دیده می شود که حفظ انصاری را برای باشگاه سخت می کند.»

 

اما بند جنجالی در قرارداد این بازیکن چیست؟

 

در واقع پاسخ این سوال، کمی اوضاع پرسپولیس برای حفظ انصاری را سخت می کند زیرا در قرارداد انصاری آمده چنانچه پیشنهاد خارجی خوبی برای این بازیکن رسید، او می تواند بدون هیچ دغدغه ای، با باشگاه پرسپولیس تسویه حساب کرده و حتی بدون اینکه پولی به باشگاه برسد، پرسپولیس را ترک کند.

 

البته محمد فعلا برای یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد که این قرارداد باید به لحاظ مالی تمدید شود. او به برانکو قول داده بود در جمع سرخپوشان می ماند ولی اگر به هر دلیلی از جمع سرخپوشان جدا شد، بدانید که به خاطر همین بند جنجالی بوده است.

 

خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254206

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر