1

صحنه‌ای که از دید عکاس‌ها دور ماند/ نیمکت ایران و مراکش در آستانه زد و خورد!+ تصاویر

  • کد خبر : 254209
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

سرمربی ایران برای شکست دادن مراکش در اولین بازی جام جهانی روز پراسترس و پرحاشیه ای را تجربه کرد، از اولتمیاتوم داور چهارم روس گرفته تا دعوا با دستیار فرانسوی رنار که از چشم ها دور ماند.

سرمربی ایران برای شکست دادن مراکش در اولین بازی جام جهانی روز پراسترس و پرحاشیه ای را تجربه کرد، از اولتمیاتوم داور چهارم روس گرفته تا دعوا با دستیار فرانسوی رنار که از چشم ها دور ماند.

ایران_مراکش جام جهانی 2018 روسیه صحنه‌ای که از دید عکاس‌ها دور ماند/ نیمکت ایران و مراکش در آستانه زد و خورد!+ عکس

افق نیوز/ کارلوس کی روش از آن دست مربیانی است که در کنار خط طولی برای تحریک شاگردانش استاد برتری در جنگ های روانی محسوب می شود. مردی که سال های سال در عرصه مربیگری در باشگاه های سرشناس همین طور تیم های ملی نشان داده راه هدایت تیم و برتری در جنگ های روانی را بلد است این بار در جدال با مراکش هم این حربه را به کار برد تا درگیری لفظی او با دستیار فرانسوی هروه رنار به سوژه ای جنجالی برای رسانه های معتبر دنیا تبدیل شود.

در حالی که بیش از سه روز از اتفاقات رخ داده در بازی ایران و مراکش در ورزشگاه کریستوفسکی سن پترزبورگ گذشته سایت lesiteinfo با انتشار ویدئویی کمتر دیده شده از حاشیه بزرگ این جدال در دقیقه ۶۵ بازی به پشت پرده درگیری لفظی شدید نیمکت نشینان دو تیم پرداخت، جایی که کی روش و پاتریس بومل دستیار اول سرمربی فرانسوی مراکش با هم درگیر شدند و این صحنه ها از دید عکاسان دور ماند.

به نوشته این سایت و طبق فیلمی که منتشر شده است کارلوس کی روش وقتی در دقیقه ۶۵ بازی اعتراض شدید دستیار رنار به داور بازی برای دادن اخطار به بازیکن ایران را دید طاقت نیاورد و به شدت نسبت به دخالت های مربی مراکش اعتراض کرد که همین موضوع به درگیری شدید نیمکت نشینان دو تیم تبدیل شد آن هم مقابل دیدگان رنارد که سعی در آرام کردن هر دو طرف داشت.

نکته جالب این که در بحبوحه درگیری های لفظی شدید کی روش و مربی فرانسوی نیمکت مراکش سرمربی ایران و رنار بدون در نظرگرفتن شرایط با یکدیگر دست می دهند تا موضوع خیلی خوب ختم به خیر شود. صحنه درگیری نیمکت نشینان دو تیم در کمال تعجب بعد از بازی تحت الشعاع برد شیرین ایران با گل به خودی بازیکن تعویضی مراکش قرار گرفت اما از آن جا که تمام حواشی جام جهانی از سوی رسانه ها و سایت های معتبر رصد می شود این بار نوبت به سایت lesiteinfo رسید تا با انتشار فیلم این درگیری ها مدعی شود کی روش یک بار دیگر از توانایی های خود برای برهم زدن تمرکز نیمکت نشینان حریف نهایت بهره را برده است.

 

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254209

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر