2

احترام من را در تراکتورسازی حفظ نکردند

  • کد خبر : 254275
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۰

هافبک سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در این چند سال حاشیه‌هایی درست کردند که برایم قابل تحمل نبود و شرایط طوری پیش رفت که از تراکتورسازی جدا شدم.

به گزارش خبرورزشی، مهدی کیانی در خصوص پیوستنش به سپاهان گفت: من در سال‌های گذشته هم از تیم‌های بزرگی مثل سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما در تراکتورسازی ماندم. امسال هم قصد داشتم بمانم اما شرایطی ایجاد شد که در نهایت سپاهان را انتخاب کردم. برخی‌ها می‌خواستند ارتباط من و هواداران را خراب کنند و احترام‌ها از بین رفته بود. در نهایت تصمیم به انتخاب سپاهان گرفتم و امیدوارم که در این تیم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: من گفته بودم که خوشحالم به یک تیم بزرگ آمدم اما از قولم نوشته بودند که خوشحالم از یک تیم بزرگ به یک تیم بزرگتر رفتم. من اینطور حرف نزدم و حالا هم می‌گویم که خوشحالم که از یک تیم بزرگ به یک تیم بزرگ دیگر رفتم. من دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم اما در این چند سال حاشیه‌هایی درست کردند که برایم قابل تحمل نبود. آقایان حرف از بازیکن‌سالاری زدند در حالیکه من اصلا دنبال این چیزها نبودم.

کیانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ۱۰ سال مالیات من را ندادند و بارها با مشکلات مالی مواجه شدم. جالب است که گفتند کیانی پولکی است، من اگر پولکی بودم در سال‌های گذشته که پیشنهادهای خوبی داشتم تراکتورسازی را ترک می‌کردم. من به عنوان اولین نفر با تراکتورسازی صحبت کردم که قراردادم را تمدید کنم، ۶ ماه هم پول نگرفته بودم و به باشگاه گفتم که حداقل قسمتی از طلبم را بدهید که در نهایت ندادند. متاسفانه باشگاه قولش را عملی نکرد و بعد هم آقای خطیبی تماس گرفت و گفت که آقای زنوزی گفته است که بازیکن سالاری نداریم.

هافبک پیشین تراکتورسازی افزود: من جوانی‌ام را در تراکتورسازی گذاشتم و تعصب خودم را به این تیم نشان دادم، جدایی از این تیم هم برایم سخت بود ولی حالا به تیم بزرگی مثل سپاهان آمدم و تلاش می‌کنم تا فصل خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم. متاسفانه در تراکتورسازی احترام من حفظ نشد و این در حالی است که در سال‌های گذشته تعصب خودم را به این تیم نشان دادم. من چیز اضافه از باشگاه نمی‌خواستم و فقط در مورد بحث طلب خودم و بچه‌ها حرف زدم که بحث بازیکن‌سالاری را مطرح کردند.

کیانی در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: از همه هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم که در این سال‌ها مرا حمایت کردند. من دوست داشتم باز هم برای این تیم بازی کنم ولی شرایطی ایجاد کردند که جدا شوم. برای تراکتورسازی و هوادارانش نیز آرزوی بهترین‌ها را دارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254275

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر