1

دومین سورپرایز کی‌روش در راه است!

  • کد خبر : 254280
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

۱۰۰ خبرنگار داخلی و چیزی حدود ۳۰ خبرنگار خارجی در حالی برای پوشش خبری تمرین ایران به کمپ تمرینی رفته بودند که فقط خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را داشتند و با دستور کی‌روش از ورود هواداران خودداری شد. افق نیوز/ اولین تمرین شاگردان کی‌روش بعد از بازی با مراکش با ۱۰ دقیقه تاخیر شروع […]

۱۰۰ خبرنگار داخلی و چیزی حدود ۳۰ خبرنگار خارجی در حالی برای پوشش خبری تمرین ایران به کمپ تمرینی رفته بودند که فقط خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را داشتند و با دستور کی‌روش از ورود هواداران خودداری شد.
کی روش دومین سورپرایز کی‌روش در راه است!

افق نیوز/ اولین تمرین شاگردان کی‌روش بعد از بازی با مراکش با ۱۰ دقیقه تاخیر شروع شد. با این حال استقبال خبرنگاران داخلی و خارجی از این تمرین همچون گذشته پرشور بود.

 

۱۰۰ خبرنگار داخلی و چیزی حدود ۳۰ خبرنگار خارجی در حالی برای پوشش خبری تمرین ایران به کمپ تمرینی رفته بودند که فقط خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را داشتند و با دستور کی‌روش از ورود هواداران خودداری شد. با این حال ۴۰، ۵۰ هوادار ایرانی از پشت درهای بسته کمپ به تشویق تیم ملی ایران پرداختند. البته ناگفته نماند که حضور خبرنگاران هم در تمرینات تیم ملی محدود به زمان و مقررات خاصی است. با تصمیم کارلوس خبرنگاران فقط ۱۵ دقیقه اجازه حضور در تمرینات را دارند که از این زمان ۵ دقیقه به مصاحبه با بازیکنان و ۱۰ دقیقه هم به زیر نظر گرفتن نکات تمرینی اختصاص دارد و هیچ خبرنگاری حق خروج از این دستور کاری را ندارد. نکته جالب توجه این‌که حضور دیروز خبرنگاران در جلسه تمرینی تیم ملی یک دقیقه بیشتر به طول انجامید که این مسئله تذکر کی‌روش را به دنبال داشت. زمان که از ۱۵ دقیقه تجاوز کرد کی‌روش ۳ تا ۴ بار به ساعتش اشاره کرد تا به مدیر رسانه‌ای تیم ملی یادآوری کند که زمان خبرنگاران به پایان رسیده. بعد از آن بود که مسئولان مربوطه از تیم خبری خواستند محل تمرین را ترک کنند.

نکته حائز اهمیت تمرین دیروز، حضور مصدومان در جمع سایر بازیکنان بود. هرچند که در بازی مقابل مراکش امید ابراهیمی از ناحیه دنده و علیرضا جهانبخش از ناحیه پا دچار مصدومیت شدند اما این ۲ بازیکن به همراه اشکان دژاگه در تمرین دیروز حاضر شدند تا این اتفاق پیام‌های امیدوارکننده‌ای برای تیم ملی و هوادارانش به دنبال داشته باشد. جهانبخش و دژاگه همچون سایر بازیکنان تمرینات عادی خود را مرور کردند با این حال امید ابراهیمی به صورت انفرادی و زیر نظر دکتر شهاب تمرین کرد. هرچند که به نظر نمی‌رسید او برای حضور در بازی با اسپانیا مشکل خاصی داشته باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید کادر فنی در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت. این تمرین در حالی با آرامش پیگیری شد که مجید حسینی و مهدی طارمی تنها بازیکنان پرسروصدای تیم ملی بودند و به قول معروف شلوغ می‌کردند.

توجه به این نکته هم خالی از لطف نیست که سعید عزت‌اللهی که در بازی با کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی به دلیل انجام تکل خطرناک کارت قرمز دریافت کرد و متعاقب آن بازی اول ایران در جام جهانی را از دست داد در بازی با اسپانیا به ترکیب برمی‌گردد. اگر امید ابراهیمی هم به بازی برسد نام او هم در ترکیب خواهد بود. با این حال کی‌روش همچون بازی قبلی مایل نیست تا واپسین دقایق بازی مقابل اسپانیا ترکیب مدنظرش فاش شود. به همین دلیل هم بود که به محض شروع شدن تمرینات ترکیبی از خبرنگاران خواست محل تمرین را ترک کنند. این رفتار کی‌روش نشان می‌دهد که در بازی مقابل اسپانیا هم قطعا باید منتظر سورپرایز مرد پرتغالی در ارنج تیم ملی باشیم. گفتنی است؛ زمان حرکت تیم ملی به کازان محل برگزاری دومین بازی ایران در جام جهانی بعدازظهر فردا اعلام شده است. این بازی در حالی مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته که خبرنگار اسپورتینگ پرتغال در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار اعزامی خراسان به روسیه اظهارنظرهای جالبی در این خصوص مطرح کرد. او تیم ملی ایران را باهوش‌ترین تیم گروه B دانست و گفت: «ممکن است تیم ملی فوتبال ایران از نظر کیفیت بازیکنان، تیم چهارم گروه B باشد اما از نظر سطح هوش و ذکاوت، ایران قطعا تیم اول گروه است و کارلوس کی‌روش بهترین سرمربی این گروه. این حرف را به عنوان یک پرتغالی نمی‌زنم چراکه کی‌روش در بازی با مراکش به خوبی نشان داد چطور یک تیم ضعیف‌تر می‌تواند از حریف قدر خود ۳ امتیاز کسب کند. من به عنوان یک پرتغالی نگران بازی تیم ملی کشورم مقابل ایران هستم.»

مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش در ابتدای تمرین دیروز تیم ملی اظهار کرد: «وضعیت تیم پس از بردی که به دست آوردیم خوب است و بازیکنان تمرین‌هایشان را دنبال می‌کنند. نکته مهم این است که بازی با مراکش تمام شده و به فکر بازی با اسپانیا هستیم. بازیکنان هم قطعا این تفکر را دارند و با همان افتادگی که داشتیم به مصاف اسپانیا خواهیم رفت. اسپانیا و پرتغال ۲ مدعی قهرمانی جام جهانی هستند بنابراین ما با همان تمرکز بالا به مصاف آن‌ها خواهیم رفت. ما هیچ وقت هدف‌مان را فراموش نمی‌کنیم.» دستیار کارلوس کی‌روش درباره آخرین وضعیت جهانبخش، ابراهیمی و دژاگه برای دیدار مقابل اسپانیا گفت: «کادر پزشکی ما شبانه‌روز در حال فعالیت هستند و هدف‌شان این است که همه بازیکنان ما را صحیح و سالم به بازی‌های ما برساند. در نهایت یک روز قبل از بازی همه چیز مشخص می‌شود. در حال حاضر آن‌ها با تیم تمرین می‌کنند و کمی هم تمرین‌های اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده تا وضعیت‌شان بهبود پیدا کند.»

 

پیغام سالار عقیلی برای علیرضا بیرانوند
خواننده آهنگ تیم ملی در جام جهانی به تمجید عملکرد دروازه‌بان ایران پرداخت. به گزارش ورزش سه، سالار عقیلی که آهنگ ۱۱ ستاره را برای تیم ملی در جام جهانی خوانده، یکی از تماشاگران ویژه جدال ایران برابر مراکش بود. او که به همراه خانواده در استادیوم کرستوفسکی سن‌پترزبورگ این دیدار را تماشا می‌کرد، در میهمانی دیروز سفیر ایران در‌ روسیه به تمجید از عملکرد بازیکنان ایران پرداخت. او به ایلنا گفت: «بچه‌ها واقعا گل کاشتند. فوتبال واقعا غیرقابل پیش‌بینی است و ما به ۳ امتیاز فوق‌العاده رسیدیم.» سالار عقیلی در ادامه گفت: «علیرضا بیرانوند واقعا خوب بود. او را قبلا هم دوست داشتم اما‌ با عملکردی که برابر مراکش داشت واقعا عاشقش شدم. وقتی آن توپ را گرفت اصلا فکر این واکنش را نمی‌کردم و فقط دیدم شیرجه رفت و مثل یک خط صاف شد و باریکلا به او و امیدوارم برابر اسپانیا خیلی بهتر از این هم باشد.»

اوسیانو کروز: هدفمان صعود به دور دوم است
اوسیانو کروز مربی پرتغالی تیم ملی در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «حال ما خوب است و خوشحالیم که در قسمت اول توانستیم کاری که مد نظرمان است را انجام دهیم. البته آغاز این کار از سال ۲۰۱۵ بود و پیگیر هدفمان یعنی صعود به دور دوم هستیم. امیدواریم در بازی‌های بعد به آن دست پیدا کنیم.» وی درباره واکنش ملت ایران به پیروزی برابر مراکش گفت: «قطعا این انرژی‌های خوب و تاثیرگذار به ما منتقل شد و کی‌روش همیشه جمله معروف خود را به ما می‌گوید؛ این‌که پیراهن تیم ملی جایگاه بالایی دارد و ما باید باعث خوشحالی مردم شویم.» مربی تیم ملی درباره کار کردن وی با هیرو و سانتوس در گذشته اظهار کرد: «قطعا شناخت این ۲ مربی به ما کمک خواهد کرد اما بازیکنان ما باید بدانند هر ۲ تیم پرتغال و اسپانیا توانایی بالایی برای اجرای مهارت‌های فنی خود دارند و باید با تمرکز مقابل این ۲ تیم قرار گرفت.»

 

بیرانوند: اسپانیا مقابل ما بازی آسانی ندارد
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت: «بازی اول برای ما حیاتی بود و باید در این بازی پیروز می‌شدیم.» دروازه‌بان تیم ملی ایران به اهمیت بازی ایران با اسپانیا پرداخت و گفت: «مواجه شدن با تیمی مثل آهن کار آسانی نیست. اکنون زمانی برای جشن و خوشحالی برد مقابل مراکش را نداریم. الان تمام تمرکزمان روی بازی با اسپانیاست. همه می‌دانند که اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال است. اما آنچه را که می‌توانم به شما بگویم این است که اسپانیا مقابل ما به آسانی بازی نخواهد کرد. ما در این بازی می‌جنگیم و تا ثانیه‌های آخر بازی تمرکز خودمان از دست نخواهیم داد.» بیرانوند درباره اخراج لوپتگی و آمدن هیرو روی نیمکت اسپانیا هم گفت: «اسپانیا تیم خوبی است. حتی اگر این تیم سرمربی خود را قبل از یک ساعت مانده به بازی هم اخراج می‌کرد با مشکلات بزرگی مواجه نمی‌شد.»

 

پاداش بازیکنان تیم ملی پس از پیروزی برابر مراکش در نخستین بازی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تامین هزینه شده است. این پاداش ۶۰۰ هزار دلار خواهد بود و به احتمال زیاد قبل از بازی با اسپانیا به ملی‌پوشان ایران پرداخت خواهد شد.

با توجه به حضور ۶۲۵۴۸ نفر در ورزشگاه کریستوفسکی بندر سن‌پترزبورگ برای تماشای بازی ایران با مراکش این جدال به پرتماشاگرترین بازی تاریخ تیم ملی در جام‌های جهانی تبدیل شد تا رکورد بازی با آرژانتین در ورزشگاه بلوهوریزونته برزیل شکسته شود. جدالی که با ۵۷۶۹۸ نفر عنوان دومین بازی پرتماشاگر تیم ملی را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254280

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر