1

یغام پادشاه برای سرمربی ماتادور‌ها

  • کد خبر : 254427
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۹

فلیپه هفتم، پادشاه اسپانیا در آستانه بازی حساس تیم ملی این کشور مقابل تیم ملی ایران با فرناندو هیرو سرمربی ماتادور‌ها تماس گرفته و به او روحیه داده است.

فلیپه هفتم، پادشاه اسپانیا در آستانه بازی حساس تیم ملی این کشور مقابل تیم ملی ایران با فرناندو هیرو سرمربی ماتادور‌ها تماس گرفته و به او روحیه داده است.
به گزارش افق نیوز، شاه فلیپه دوستی عمیقی با هیرو دارد و از طرف همه اسپانیایی‌ها برای او و شاگردانش آرزوی موفقیت کرده است. او در این تماس، شعار معروف نیروی هوایی اسپانیا یعنی «دید، شجاعت و گاو» را برای هیرو یادآوری کرد و برای او و شاگردانش بهترین‌ها را آرزو کرد. دلیل آنکه دن فلیپه از شعار نیروی هوایی اسپانیا در این گفتگو استفاده کرده، این بوده که این شعار و این ارزش‌ها، یادآور شجاعت و غرور ملی اسپانیایی هاست و نشان از تعهد به سرزمین مادری‌شان است.
در طول این روز‌ها سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا ۴۹۵ پیغام روحیه‌بخش در موبایلش دریافت کرده و البته سیل این پیغام‌ها همچنان ادامه دارد. هیرو هر زمان که در شرایط مناسبی بوده، پاسخگوی این پیغام‌ها شده ولی تماس پادشاه اسپانیا که ساعاتی قبل از بازی با پرتغال انجام گرفته بود، حسابی هیرو را تحت تأثیر قرار داد.
ارتباط دن فلیپه و فرناندو هیرو، یک دوستی قدیمی و دیرینه است و بار‌ها پیش آمده که این دو دوست قدیمی برای صرف شام با یکدیگر به رستوران‌هایی در شهر مادرید بروند. در این دیدارها، گاهی وقت‌ها چند نفر از اعضای تیم ملی فعلی اسپانیا، از جمله پدرو چوئکا، فیزیوتراپ تیم که حالا مسئولیت اصلی اش بازیابی هرچه سریع‌تر کارواخال است، حضور داشته‌اند.
بعد از تساوی اسپانیا در اولین بازی اش در مرحله گروهی جام جهانی، پادشاه اسپانیا مجدداً با هیرو ارتباط برقرار کرد و این بار برای سرمربی ماتادور‌ها پیغامی ارسال نمود و به او و شاگردانش به خاطر وجهه خوب و بازی خوبی که مقابل پرتغال ارائه دادند، تبریک گفت.
گفت‌وگوی میان پادشاه اسپانیا و سرمربی ماتادورها، یک گفت‌وگوی غیررسمی، مثل گفت‌وگوی دو دوست خوب و قدیمی بود و در جریان آن دن فلیپه قصد داشت تا از شرایط بحرانی که بعد از جدایی لوپتگی در تیم ایجاد شده بود مطلع شده و اطمینان حاصل کند که این لحظات پرتنش از تیم دور شده است.
پادشاه اسپانیا یکی از هواداران سرسخت ورزش فوتبال و طرفدار پروپاقرص اتلتیکومادرید است. او در جریان تماس اخیرش با هیرو در مورد شرایط روحی تیم سؤال کرد و حمایت بی‌پایانش را از تیم ابراز نمود و در عین حال اعلام کرد در صورتی که شرایط کاری به او اجازه دهد، برای انتقال این پیغام روحیه‌بخش و اطمینان‌بخش، شخصاً به روسیه سفر خواهد کرد تا این پیغام را به تمام اعضای حاضر در رختکن ماتادور‌ها منتقل کند. البته هنوز تاریخی برای سفر احتمالی پادشاه اسپانیا به روسیه در نظر گرفته نشده است ولی در صورت راهیابی اسپانیا به مرحله بالاتر، ممکن است دن فلیپه برای یکی از بازی‌های حذفی عازم روسیه شود.
نکته جالب توجه اینجاست که علاوه بر او ویسنته دل‌بوسکه سرمربی اسبق ماتادور‌ها که با این تیم موفقیت‌های فراوانی را به دست آورده نیز با هیرو تماس گرفته.
منبع: خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254427

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر