1

فدراسیون فوتبال هنوز رای دادگاه cas را درباره پرسپولیس دریافت نکرده است

  • کد خبر : 254439
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

عضو کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: نامه‌ای مبنی بر لغو نشدن محرومیت نقل و انتقالاتی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است و تا جایی که می‌دانم دادگاه cas رای نهایی خود را اول تیرماه صادر می‌کند.

عضو کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: نامه‌ای مبنی بر لغو نشدن محرومیت نقل و انتقالاتی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است و تا جایی که می‌دانم دادگاه cas رای نهایی خود را اول تیرماه صادر می‌کند.

دادگاه CAS فدراسیون فوتبال هنوز رای دادگاه cas را درباره پرسپولیس دریافت نکرده است

افق نیوز/باشگاه پرسپولیس به علت شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه با محرومیت نقل و انتقالاتی از سوی فیفا مواجه شد و مسئولان این تیم با استخدام یک وکیل سوئیسی همه تلاش خود را کردند تا این محرومیت لغو نشود، اما به علت اشتباه دفاعیه وکیل خارجی این محرومیت لغو نشد و این تیم نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

 

گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس از ابتدای فعالیت خود در این باشگاه تلاش زیادی کرد تا مشکل محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه را حل کند و حتی توانست رضایت باشگاه ریز اسپور ترکیه را بابت شکایت از پرسپولیس جلب کند و چند بار هم به همراه وکلای باشگاه در جلسات دادگاه cas شرکت کرد تا قاضی پرونده را مجاب به لغو محرومیت کند، اما اشتباهی که وکیل سوئیسی در دفاعیه خود انجام داد باعث شد همه زحمات صورت گرفته بر باد بدهد و حتی وکیل آلمانی هم نتوانست این سهل انگاری را جبران کند.

 

گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که امید زیادی به لغو محرومیت نقل و انتقالاتی نداریم و امروز هم خبر رسید که این محرومیت هنوز پابرجاست و پرسپولیس نمی‌تواند برای نیم فصل اول لیگ هجدهم بازیکن جذب کند.

 

در حالی که طبق برنامه قرار بود اول تیر ماه رای نهایی پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس صادر شود، اما حاج بیگی عضو هیئت مدیره و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد که این محرومیت لغو نشده است و باید با همین بازیکنان برای بازی‌های لیگ هجدهم آماده شویم.

 

هیچ کدام از مسئولان پرسپولیس به غیر از حاج بیگی از قطعی شدن محرومیت نقل و انتقالاتی خبر ندارند و گویا هنوز رای نهایی به باشگاه پرسپولیس ابلاغ نشده است و معاون حقوقی باشگاه از طریق وکیل خارجی باشگاه در جریان این حکم قرار گرفته است.

 

باشگاه پرسپولیس بعد از نهایی شدن رای محرومیت نقل و انتقالاتی قصد دارد از وکیل سوئیسی خود شکایت کند چرا که او با دفاعیه اشتباه خود باعث شد که محرومیت لغو نشود.

 

محمد انصاری مدافع پرسپولیس اعلام کرده بود که در صورت رفع نشدن محرومیت نقل و انتقالاتی قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید می‌کند که حضور او در باشگاه و تمدید قراردادش نشان می‌دهد که خبر لغو نشدن محرومیت نقل و انتقالاتی درست است.

 

حامد مومنی عضو کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال اظهار کرد: نامه‌ای مبنی بر لغو نشدن محرومیت نقل و انتقالاتی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است و تا جایی که می‌دانم دادگاه cas رای نهایی خود را اول تیرماه صادر می‌کند. فیفا حکم نهایی را از طریق ایمیل به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند که تا این لحظه نامه‌ای را دریافت نکردیم.

تا اعلام رای نهایی محرومیت به باشگاه پرسپولیس باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار سرخپوشان پایتخت است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254439

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر