0

آقای جپاروف پولت آماده است بیا نقد بگیر!

  • کد خبر : 254444
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

باشگاه استقلال به شدت خواستار بازگشت جپاروف است و سرمربی تیم بر این باور است که او می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا عصای دست تیمش باشد.

باشگاه استقلال به شدت خواستار بازگشت جپاروف است و سرمربی تیم بر این باور است که او می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا عصای دست تیمش باشد.
به گزارش افق نیوز، یکی از مدیران باشگاه استقلال پس از انتشار گزارش روز گذشته خبرورزشی پیرامون استخدام وکیل از سوی سرور جپاروف در این باره که چه اتفاقی بین استقلال و این بازیکن رخ داده که برای تمدید قرارداد به تهران نمی‌آید، گفت: «ما باید قسط آخر پول سرور را به او می‌دادیم ولی به یک‌باره قیمت دلار افزایش بی‌رویه پیدا کرد و ما به مشکل برخوردیم. البته درصدد هستیم تا این مبلغ را به او بپردازیم».
او گفت: «ما از او دعوت کردیم به تهران برگردد و مانند دفعات قبل پولش را به صورت نقدی از ما بگیرد ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است».
این فرد مسئول گفت: «کمتر از دو ماه قبل بود که در جلسه‌ای با این بازیکن توافقات لازم را انجام دادیم و حتی پیش‌نویس قرارداد فصل جدید را هم نوشتیم، اما جپاروف همان روز گفت که هر زمان پولش را بگیرد امضا می‌کند و ما هنوز نتوانسته‌ایم او را ببینیم تا پولش را بدهیم».
گفتنی است باشگاه استقلال به شدت خواستار بازگشت جپاروف است و سرمربی تیم بر این باور است که او می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا عصای دست تیمش باشد ولی از طرفی گفته می‌شود جپاروف دیگر با قرارداد قبل حاضر به تمدید قراردادش نیست و رقمی بیش از قبل را می‌خواهد.
منبع: خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254444

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر