1

ضعف تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا از نگاه سایت انگلیسی

  • کد خبر : 254449
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

ضعف تیم ملی فوتبال ایران در سمت چپ خط دفاعی موضوعی است که در آستانه بازی با اسپانیا مورد توجه یک سایت انگلیسی قرار گرفته است.

ضعف تیم ملی فوتبال ایران در سمت چپ خط دفاعی موضوعی است که در آستانه بازی با اسپانیا مورد توجه یک سایت انگلیسی قرار گرفته است.

 سایت «Thesportsman» انگلیس نوشت: «در دومین بازی جام جهانی اسپانیا به خوبی می داند که در صورت کسب نتیجه مثبت مقابل ایران، صعودش به دور بعد را تا حد زیادی قطعی می کند. کارلوس کی روش امیدوار است که از این بازی سخت با لاروخا زندگی بسازد.

با بازگشت دنی کارواخال به سمت راست اسپانیا و اولین حضورش در جام جهانی، او علاقه مند است که در حملات زیاد اسپانیا شرکت داشته باشد. ایران در سمت چپ دفاعی خود ضعف هایی دارد و این بازیکن رئال مادرید اگر احسان حاج صفی را ایزوله کند، باید بتواند در اغلب بازی از پس او بربیاید.

حاج صفی می تواند در بحث مالکیت توپ هم عصبی شود و علاقه ای برای حرکت در منتها الیه زمین ندارد. این بازیکن در بازی اول ایران با مراکش هیچ تکلی نزد. با ۶۰ درصد دقت در پاس که آمار ضعیفی است، کارواخال نیاز دارد تا با حاج صفی تاجایی که امکان دارد با او روبرو شود.»

در این گزارش همچنین به نحوه مهار دیگو کاستا توسط مرتضی پور علی گنجی و رویارویی سردار آزمون با مدافعان اسپانیا اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هرچند دنی کارواخال با رفع مصدومیت مشکلی برای بازی برای اسپانیا ندارد ولی هنوز مشخص نیست فرناندو هیرو سرمربی اسپانیا از ناچو در سمت راست تیمش استفاده می کند یا کارواخال.

تیم های فوتبال اسپانیا و ایران از ساعت ۲۲:۳۰ امروز چهارشنبه در شهر کازان به مصاف هم می روند. در دیگر بازی این گروه، پرتغال و مراکش از ساعت ۱۶:۳۰ با یکدیگر روبرو می شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254449

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر