0

پیشنهاد خارجی داشتم، اجازه بدهید بروم!

  • کد خبر : 254465
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

او پیشتر اعلام کرده بود اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بماند از این تیم جدا نخواهد شد، دیروز به دیدار گرشاسبی رفت تا شرایط خود را اعلام کند.این بازیکن از بلژیک، قطر و دیناموزاگرب کرواسی پیشنهاد دارد که بسیار جدی است.

انصاری که پیشتر اعلام کرده بود اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بماند از این تیم جدا نخواهد شد، دیروز به دیدار گرشاسبی رفت تا شرایط خود را اعلام کند.
به گزارش افق نیوز، روز گذشته محمد انصاری به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت که با حمیدرضا گرشاسبی ملاقات کند. قرارداد محمد انصاری با پرسپولیس به اتمام رسیده بود، اما با توجه به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، این مدافع چپ‌پا معرفتی تصمیم گرفت، بماند. این در حالی است که محمد انصاری با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است. این بازیکن از بلژیک، قطر و دیناموزاگرب کرواسی پیشنهاد دارد که بسیار جدی است. انصاری که پیشتر اعلام کرده بود اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بماند از این تیم جدا نخواهد شد، دیروز به دیدار گرشاسبی رفت تا شرایط خود را اعلام کند و در نهایت ۳ سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. این مدافع خوش‌استیل و بااخلاق ضمن وفای به عهد خود در ملاقات با سرپرست باشگاه پرسپولیس درخواست کرد که قراردادش ۳ ساله باشد، اما مشروط. بندی در قراردادش گنجانده شده که در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی بتواند برود. بد نیست بدانید دیناموزاگرب کرواسی قبل از صادق محرمی این مدافع چپ‌پا را می‌خواست. او از لیگ بلژیک هم پیشنهاد دارد ضمن آن که قطری‌ها حاضرند پول خوبی به محمد انصاری بدهند.
انصاری که از لیست آخر تیم ملی خط خورد خوب می‌داند برای حضور در جام ملت‌های آسیا (امارات) باید در اروپا بازی کند و بر همین اساس شاید تصمیم بگیرد به بلژیک یا کرواسی برود. شنیدیم گرشاسبی با شرط محمد انصاری موافقت کرده و به احتمال زیاد او یک فصل دیگر در پرسپولیس توپ می‌زند و پس از پایان لیگ هجدهم به اروپا سفر خواهد کرد.
منبع: خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254465

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر