1

فاش شد ! رابطه بد هواداران استقلال با این ستاره او را فراری داده است !

  • کد خبر : 254513
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

مهاجم بلند قامت تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته هم با ۷ گل زده بهترین مهاجم این تیم در لیگ برتر بود اما همواره مورد هجمه هواداران تیم استقلال قرار داشت.

   در حالی که شفر خواهان تمدید قرارداد باشگاه استقلال با علی قربانی شده، این مهاجم تاکنون حاضر به نشستن پای میز مذاکره با آبی ها نشده است.
علی قربانی فاش شد ! رابطه بد هواداران استقلال با این ستاره او را فراری داده است !

افق نیوز/ استقلالی ها هنوز از بازگشت مامه تیام به تیمشان اطمینان ندارند و در بازار نقل و انتقالات هم به عنوان مهاجم آقاخان از پیکان و  باقری را از تیم لیگ یکی خونه به خونه جذب کرده و انصاری هم در لیست خروج استقلال قرار دارد. وینفرد شفر با درک شرایط تیم استقلال خواهان تمدید قرارداد تیمش با  علی قربانی شده. مهاجم بلند قامت تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته هم با ۷ گل زده بهترین مهاجم این تیم در لیگ برتر بود اما همواره مورد هجمه هواداران تیم استقلال قرار داشت.

 

در حالی که وینفرد شفر خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن است، قربانی تاکنون حاضر به انجام مذاکره با مدیران تیم فوتبال استقلال نشده. گویی رابطه بد هواداران این تیم با وی عاملی است که او بیشتر به جدایی از تیم استقلال فکر کند تا ادامه همکاری با این تیم.

مهاجم استقلالی ها با پیشنهادات خوبی از تیم های لیگ برتری مواجه است و احتمال این که حاضر به ادامه همکاری با این تیم نشود وجود دارد. علی قربانی از هواداران تیم استقلال گله مند است و اگر جدایی او از این تیم به وقوع بپیوندد عامل اصلی اش هواداران هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254513

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر