1

۱۵۰۰ دستگاه سراتو در ساعات اولیه فروخته شد

  • کد خبر : 254639
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک گروه خودروسازی سایپا گفت: طرح فروش ویژه اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا با برنامه عرضه ۱۰۰ هزار خودرو به بازار در حال اجرا است.

به گزارش سایپانیوز، حسن قره‌یی افزود: در این طرح، گروه سایپا برنامه عرضه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو سراتو را مطابق با برنامه‌های تولید و باهدف پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان و کاهش التهاب بازار به مرحله اجرا درآورده که در این طرح سعی شد باحذف واسطه‌های موجود، خودروها به‌طور مستقیم به‌دست مشتریان برسد که این محصولات در همان ساعات اولیه فروخته شد.
به گفته وی فروش خودروهای سراتوی عرضه شده در این طرح از ساعت ۱۰ صبح و با مراجعه گسترده به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا، آغاز شد و بنابر تدابیر پیش‌بینی شده هر نفر منوط به این‌که طی شش ماه گذشته خریدی نداشته باشد، صرفاً یک‌بار امکان ثبت‌نام این خودروها را داشته است.
از زمان شروع طرح تا ساعت ۱۵ عصر، بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید از سایت اینترنتی فروش خودروهای گروه سایپا صورت گرفته است.
گروه خودروسازی سایپا طرح فروش اینترنتی محصولات خود را از امروز به اجرا گذاشته که در آن محصولات این گروه به روش فروش فوری با قیمت قطعی، پیش‌فروش و فروش اعتباری در حال عرضه به بازار است.
پیشتر هم معاون ارتباطات گروه سایپا هدف از اجرای این طرح فروش را، حذف واسطه‌های موجود در بازار و عرضه خودرو از کارخانه به‌دست مشتریان واقعی اعلام کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254639

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر