1

مدیرعامل بانک صنعت و معدن:کار بانک‌ها فقط پرداخت وام نیست

  • کد خبر : 254768
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با تأکید بر اینکه نگاه نسبت به بانک‌ها باید اصلاح شود، گفت: کار بانکها فقط پرداخت وام نیست بلکه تولید امنیت است.

به‌گزارش افق نیوز علی‌اشرف افخمی یک‌شنبه ۳ تیرماه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، با بیان اینکه بانک‌های کشور خیلی تحت فشار هستند و از همه جا به بانک‌ها فشار وارد می‌شود، افزود: در همه بنگاه‌های اقتصادی تحت فشار دستگاه‌های نظارتی هستند و این باعث می‌شود جسارت از آنها گرفته شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۳ طرح متوسط و بزرگ با ۳۸ هزار شغل در این بانک در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ۱۴ پروژه فولادی با ۳٫۲ میلیارد دلار توسط بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده و تا ۲ سال آینده ۸ میلیون تن به ظرفیت فولادی کشور اضافه می‌شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: راه‌آهن سریع‌السیر تهران-اصفهان با ۱٫۸ میلیارد دلار توسط بانک صنعت و معدن عملیاتی شد و راه‌آهن تهران- مشهد نیز به این بانک محول شده است.

وی با اشاره به تأمین مالی خرید هواپیما توسط بانک صنعت و معدن، اظهار کرد: با برجام راه باز شد تا هواپیمای جدید وارد کشور شود که بانک صنعت و معدن پول ۳ ایرباس را تأمین مالی کرده و ۸ هواپیمای ATR را نیز تأمین مالی کرده است.

افخمی با تأکید بر اینکه سرمایه اصلی بانک‌ها اعتبار و اعتمادسازی است، خاطرنشان کرد: بانک‌ها با عملکرد خوب خود تصوری که نسبت به بانک‌ها به علت عملکرد بد برخی مدیران ایجاد شده است را از بین ببرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر