1

برجام در ایران به یک مو بند است

  • کد خبر : 254911
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

یقین دارم با این آمادگی، دستور رهبر فرزانه انقلاب برای فعال شدن ۱۹۰ هزار سو، دست یافتنی است و فرزندان انقلاب می توانند با توانمندی و آمادگی خود، این فرمان را محقق سازند. 

 

به گزارش افق نیوز/  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز، با ستایش زحمات ارزشمند کارکنان این مجتمع گفت: یقین دارم با این آمادگی، دستور رهبر فرزانه انقلاب برای فعال شدن ۱۹۰ هزار سو، دست یافتنی است و فرزندان انقلاب می توانند با توانمندی و آمادگی خود، این فرمان را محقق سازند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از عهدشکنی خود پشیمان می شود، تاکید کرد: دشمنان بزودی خواهند فهمید که حتی اگر به نیت به زانو درآوردن ایران، این کار را انجام داده باشند، ملت ایران در برابر آنها زانو نخواهد زد.

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷بصورت یکجانبه، خروج کشورش از توافق برجام را اعلام کرد.

وزیر اطلاعات یادآور شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون نتوانسته اند ملت را به زانو درآورند و این آرزو را هم به گور خواهند برد.

علوی هشدار داد: تا زمانی که سایر اعضای امضاکننده برجام کارشکنی نکنند و از آن خارج نشوند و منافع ایران نیز تامین شود، ما متعهد به اجرای برجام هستیم اما اگر روزی منافع ایران تامین نشود و منافع ما در خروج از این توافق باشد، برجام در ایران به یک مو بند است و ما بزودی می توانیم نه تنها در جایگاه قبلی خود قرار بگیریم بلکه می توانیم فراتر از آن هم برویم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی همچنین یادآور شد: این نخستین بار نیست که من از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن بازدید می کنم، وضعیت را با گذشته مقایسه کردم و حاصل زحمات و مجاهدت بی سر و صدای کارکنان فرهیخته این مجموعه را مشاهده کردم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=254911

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر