2

ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در برابر توطئه های اقتصادی دشمن

  • کد خبر : 255069
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی حفظ هوشیاری مردم و تدبیر مسئولان در برابر توطئه ها و فتنه های اقتصادی دشمن را خواستار شد.

آل هاشم امام جمعه تبریز - کراپ‌شده

تبریز – نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی حفظ هوشیاری مردم و تدبیر مسئولان در برابر توطئه ها و فتنه های اقتصادی دشمن را خواستار شد.

به گزارش افق نیوز/ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم سه شنبه شب در دیدار با جمعی از فعالان بازاری و اقتصادی و مسئولان اتحادیه های استان ابراز داشت: دشمن اقتصاد نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته و برای متوقف کردن پیشرفت آن دست به توطئه های مختلف می زند.

وی افزود: تنها راه نجات اقتصاد ایران، پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در طول ۱۰ سال اخیر، نقشه های پنهانی دشمن را افشا کرده و مردم و مسئولان را به آگاهی بیشتر نسبت به توطئه های دشمن دعوت کردند.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: متاسفانه با امید بستن به قراردادهای خارجی و اجرای نیمه کاره برجام، هیچ اقدام اقتصادی چشمگیر صورت نگرفت.

با اشاره به اعتراض های اخیر برخی از اصناف خاطرنشان کرد: مردم در این زمینه حق دارند اما دشمن تلاش می کند با هدف ضربه زدن به نظام و انقلاب، اعتراض های صنفی را جهت دهی کند و براین اساس، اغتشاش گران را به میدان بیاورد اما ملت ایران بیدار هستند و پاسخ این یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم شرایط بازار و قیمت ارز و سکه را غیرقابل قبول دانست و عنوان کرد: مسئولان باید به طور جدی نسبت به این مساله تدبیر کنند چرا که دشمن برای ناآرام جلوه دادن بازار ارز و سکه نقشه کشیده است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255069

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر