1

پیام مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا به مناسبت روز ملی صنعت و معدن 

  • کد خبر : 255356
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد تاریخی، از تلاش و زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید درحوزه صنعت و معدن کشور تقدیر کرد. 

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد تاریخی، از تلاش و زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید درحوزه صنعت و معدن کشور تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتیه صبا، مهندس ولی آذروش در این پیام تصریح کرده است:

بدون شک اهمیت و اعتبار صنعت و معدن در پیشرفت و توسعه هر کشور بر کسی پوشیده نیست. در اقتصادهای پیشرفته، بخش صنعت محرک نوآوری، صادرات و رشد بهره وری است. کشورهای در حال توسعه نیز از محل تقاضا برای کالاهای صنعتی و اهمیت آنها به لحاظ مشارکت در زنجیره تامین محرک رشد اقتصاد جهانی به شمار می‌روند. بخش صنعت و معدن یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی و بزرگ‌ترین بخش مولد درکنار بخش کشاورزی کشور به شمار می‌رود، به‌طوری که این بخش، سهمی معادل ۱۷ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را به خود اختصاص داده است.

در شرایط امروز اقتصادی که دشمنان این مرزو بوم به خیال خود با تحریم های ظالمانه، بنای از پای درآوردن ملت بزرگ ایران را دارند، باید بر تمام داشته‌های خود با همان معیار و مقیاس اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم. درون زایی اقتصادی قطعاً با شکوفایی در بخش صنعت و معدن عجین شده است.  از طرفی همان طور که می‌دانیم تولید و اقتصاد کشورمان طی چند سال گذشته با هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب تحت عنوان کلی “اقتصاد مقاومتی” در مسیر بالندگی و رشد قرار گرفته و امسال نیز با نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی حجت بر همه مردم و مسئولان تمام شده است. به طور قطع دولت محترم نیز مانند سال های گذشته علیرغم تمام موانع و دست اندازی های دشمنان در این مسیر با تدبیر قدم برداشته و برمی‌دارد.

هلدینگ آتیه صبا نیز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ اقتصاد کشور در بخش صنعت و معدن همواره طی سال های گذشته علیرغم مشکلات فراوان، توانسته در مسیر شکوفایی تولید و اشتغال گام‌های موثری بردارد. هرچند در مسیر خدمت رسانی به مردم باید امروز بیش از هر زمان دیگر روحیه انقلابی و تلاشگر داشته باشیم.

در پایان با آرزوی استقلال و خودکفایی ایران عزیز، امیدوارم که یکایک ما به عنوان سربازان سنگر تولید و اقتصاد به وظایف خطیر خود در این برهه حساس آگاه باشیم و به درستی ایفای نقش نماییم تا کشوری آباد و همواره سربلند داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر