4

جهت‌گیری‌های فعالیت‌های صندوق‌های بازنشستگی بررسی شد

  • کد خبر : 255402
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

نشست مشترک اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، شستا و صندوق بازنشستگی کشوری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف بررسی جهت‌گیری‌های فعالیت‌های آنها برگزار شد.

به گزارش افق نیوز/ در نشست مشترک اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی (شستا ) و صندوق بازنشستگی کشوری که روز جمعه با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، «تقی زاده» مدیرعامل صندو ق بازنشستگی کشورق، «لطفی» مدیرعامل شرکت سرمرمایه گذای تامین اجتماعی (شستا) «احمد میدری» معاون رفاه اجتماعی، «علی سرزعیم» معاون امور اقتصادی و اعضای هیات مدیره صندوق‌های مذکور برگزار شد، جهتگیری‌های صندوق‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گزارشی از وضعیت منابع و مصارف سازمان در حوزه‌های درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری‌ها ارایه کرد. همچنین مدیرعامل صندو ق بازنشستگی کشوری نیز گزارشی از وضعیت این صندوق در حوزه‌های بازنشستگی و سرمایه‌گذاری ارایه کرد.

تدوین استراتژی و راهبردهای مربوط به تعیین منابع و مصارف صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی و جهتگیری سرمایه‌گذاری در حوزه‌های روبه رشد ازجمله مهمترین محورهایی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر