1

ستاره سایپا در یکقدمی حضور در پرسپولیس

  • کد خبر : 255425
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

ستاره تیم سایپا در آستانه حضور در پرسپولیس قرار دارد.

ستاره سایپا در یکقدمی حضور در پرسپولیس
به گزارش افق نیوز مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سایپا برای انتقال مهدی ترابی به توافق دست یافته‌اند و اکنون همه چیز به این بازیکن و پاسخ او برای نهایی شدن این انتقال قرار دارد.
مهدی ترابی که مدت زمان کمی تا پایان قراردادش با سایپا باقی مانده، در انتظار انتقال بزرگی قرار دارد و در شرایطی که چند تیم داخلی را خواهان خود می‌بیند، به دنبال حضور در فوتبال خارج از ایران است. او البته در جام جهانی روسیه فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورد تا این انتقال و هدفش در شرایط فعلی طبق انتظارش پیش نرود.
جدی‌ترین گزینه برای حضور او در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس است. تیمی که از فصل قبل به شدت خواهان به خدمت گرفتن او بود و اکنون با محرومیت نقل و انتقالات شرایط ویژه‌ای را داراست. با این حال طی روز‌های اخیر جلسه خوبی بین مدیران دو تیم برگزار شده و توافقات برای این انتقال صورت گرفته است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در این جلسات با اعلام رضایت نسبت به این انتقال گفته در صورتی این امر نهایی خواهد شد که مهدی ترابی بعد از جلسه به آن پاسخ مثبت بدهد و این باشگاه هیچ مشکلی برای این انتقال نخواهد داشت.

در صورت موافقت مهدی ترابی برای این انتقال صورت گیرد، او در نیم فصل و بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس پیراهن سرخپوشان را برتن خواهد کرد.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255425

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر