1

 فعلا در لیست استقلال هستم و شاید زودتر از نیم فصل برگردم

  • کد خبر : 255516
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:من شاید قبل از نیم فصل بتوانم به تمرینات برگردم و هنوز در مورد اینکه از لیست کنار گذاشته‌ شده‌ام یا خیر خبری ندارم.

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:من شاید قبل از نیم فصل بتوانم به تمرینات برگردم و هنوز در مورد اینکه از لیست کنار گذاشته‌ شده‌ام یا خیر خبری ندارم.
داریوش شجاعیان+میلاد فخرالدینی شجاعیان: فعلا در لیست استقلال هستم و شاید زودتر از نیم فصل برگردم

افق نیوز/ داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال که در دیدار رفت استقلال و ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است در گفت‌و‌گو با رادیو تهران اظهار داشت: در حال حاضر در حال ادامه دادن روند درمانم هستم که ان‌شاالله بتوانم برگردم.

 

وی در خصوص اینکه حدودا کی‌بر‌می‌گردد گفت: زمان دقیقش را نمی‌دانم ولی  فکر می‌کنم تا نیم فصل درگیر این مصدومیت باشم و ان‌شالله در همان زمان بر می‌گردم.

 

شجاعیان در خصوص اینکه با بدشانسی مواجه شد گفت:به هر حال قبل از جام جهانی و در برهه‌ای که استقلال به من نیاز داشت مصدوم شدم ولی به هر حال بازیکنان زحمت کشیدند که هم به دور بعد لیگ قهرمانان رسیدیم و هم نتایج خوبی گرفتیم.

 

هافبک استقلال در خصوص اینکه آیا موافق برگزاری سوپر جام است یا خیر گفت: بازی سوپر جام در زمانی برگزار می‌شود که همه تیم‌ها در حال بدنسازی هستند و این باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. به نظرم اگر این بازی برگزار نشود خیلی بهتر است، تصمیم با سازمان لیگ است ولی اگر زمان آن تغییر کند یا برگزار نشود بهتر است.

 

وی در خصوص اینکه شفر مخالف برگزاری این بازی است گفت: این را حتما شفر صلاح دیده است و نمی‌دانم سرمربی تیم چه چیزی تشخیص داده است.شاید او چیزی می‌داند که با برگزاری این بازی مخالف است.

 

شجاعیان در خصوص اینکه از لیست استقلال کنار گذاشته شده یا خیر گفت: هنوز چیزی به من اعلام نکرده اند و فعلا هم در لیست هستم، شاید بتوانم زودتر از نیم فصل برگردم و به استقلال کمک کنم.

 

وی در خصوص اینکه قراردادش با استقلال با چه زمانی است گفت: من ۲ سال دیگر با استقلال قرارداد دارم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه ایا از باشگاه سابقش خبر دارد یا خیر گفت: از زمانی که به استقلال آمدم زیاد خبری از باشگاه گسترش فولاد ندارم. فکر می‌کنم مبلغی که قرار بود برای رضایتنامه من داده شود پرداخت شده چون بدون دغدغه در حال کار برای استقلال هستم.

 

وی در خصوص مصدومیتش در بازی با ذوب‌آهن گفت: من تلاش کردم که به تیم ملی کمک کنم و حتی در تمرینات ریکاوری تیم ملی بودم، شاید خواست خدا بود که سرنوشت من اینگونه رقم بخورد و خدا را شکر که بازیکنان به جام جهانی رفتند و موفق شدند.

 

وی در خصوص اینکه آیا میلاد فخرالدینی در آن بازی باعث مصدومیت وی شده بود گفت: او با من تماس گرفت، در جریان بازی او اصلا خطایی روی من نکرد و من فقط روی یک حادثه مصدوم شدم و اصلا او خطایی نکرد. ظاهرا بعد از بازی هواداران هم به او اهانت کرده بودند ولی فخرالدینی اصلا مقصر مصدومیت من نبود و همانطور که گفتم حتما خواست خدا بود که این شرایط رقم بخورد.

 

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت:همه دیدند که تیم ملی خوب کار کرد،کی‌روش بعد از ۸ سال دیدید که چه تحولی در فوتبال ایران داشتند و همه توقع داشتند تیم ما صعود کند.به نظرم یکی از بهترین تیم‌های ملی را امسال در جام جهانی داشتیم.

 

شجاعیان در خصوص جام ملت‌های آسیا و اینکه آیا باید کی‌روش در فوتبال ایران بماند گفت: در این چند سالی که کی‌روش در ایران بود همه راضی هستند که او بماند، او هم بار فنی خوبی دارد و هم می‌تواند به ما کمک کند.ان‌شاالله که فدراسیون فوتبال تمهیداتی داشته باشد که بتواند کی‌روش را حفظ کند.

 

وی در خصوص اینکه عملکرد استقلالی‌ها را در جام جهانی چطور دید گفت:در اینجا نباید مسائل را رنگی نگاه کرد،همه در این مسابقات خوب کار کردند، هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی ها و هم لژیونرها خوب کار کردند و در اینجا دیگر رنگ مهم نیست. همه خوب کار کردند و همین مهم بود.

 

شجاعیان در خصوص شایعه جدایی ابراهیمی گفت: من خبر ندارم که ابراهیمی کجا می‌خواهد برود اما شنیده‌ام که می‌خواهد لژیونر شود.تصمیم با خود بازیکن است و باید به آن احترام گذاشت.البته هواداران استقلال دوست دارند بازیکنان بمانند ولی فوتبال حرفه‌ای است و پیشنهاد هم هست، هوادار باید تصمیم را به عهده خود بازیکن بگذارد.

 

هافبک استقلال در خصوص اینکه مطالباتش به موقع پرداخت شده است یا خیر گفت: راستش را بخواهید نه! از سال گذشته مطالباتم باقی مانده ولی امسال از تمرینات و شرایط  تیم خبر ندارم.

 

وی در خصوص اینکه آیا با این شرایط تمرکز بازیکن از بین نمی‌رود گفت: همه تمرکز بازیکن روی مسائل مالی است، در فوتبال ایران تمرکز ها بیشتر روی حواشی است ولی بهتر است این معضلات حل شود تا به فوتبال ما کمک شود.

 

شجاعیان در خصوص اینکه استقلال فصل اینده را چطور می‌بیند گفت: با تدبیر باشگاه قرار است امسال در سه جام حضوری پرقدرت داشته باشیم. از زمانی که شفر آمده کارهایی صورت گرفته که مثبت بود، ما امسال می‌خواهیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم و امیدوار هستیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی در خصوص غیبتش در دربی‌های پیش  رو گفت: دربی بازی بزرگی است که همه دوست دارند در آن حضور داشته باشند ولی اگر من هم در آن نباشم قطعا بازیکنان دیگر در آن حضور دارند.امیدوارم آنها بتوانند نه تنها در دربی بلکه در همه بازی ها برنده باشیم و تا زمانی که مصدوم هستم از روی سکوها از آنها حمایت خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255516

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر