1

جدیدترین مشتری ستاره ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس + تصویر

  • کد خبر : 255563
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

به نظر می‌رسد این اظهار نظر که «در ایران و آسیا فقط در پرسپولیس توپ می‌زنم» ناشی از یک پشتوانه یا پیشنهاد بسیار خوب اروپایی است وگرنه ناگفته پیداست به هر فوتبالیست ایرانی پیشنهاد بازی در قطر شود بی‌برو برگردد خواهد پذیرفت.

دیروز شنیدیم باشگاه سلتاویگوی اسپانیا به دنبال خرید وحید امیری ستاره ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس است.

Image result for ‫وحید امیری‬‎
افق نیوز/ قرارداد امیری با پرسپولیس به پایان رسیده و او به تازگی گفته است: «در ایران و آسیا فقط در پرسپولیس توپ خواهم زد.»
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در حالی این کد را داد که شنیده می‌شد یک باشگاه قطری سخت به دنبال جذب اوست، ولی وحید امیری پاسخ منفی داده است.
به نظر می‌رسد این اظهار نظر که «در ایران و آسیا فقط در پرسپولیس توپ می‌زنم» ناشی از یک پشتوانه یا پیشنهاد بسیار خوب اروپایی است وگرنه ناگفته پیداست به هر فوتبالیست ایرانی پیشنهاد بازی در قطر شود بی‌برو برگردد خواهد پذیرفت. با توجه به گرانی دلار بدیهی است هر بازیکنی به دنبال حضور در فوتبال قطر باشد که مثل ریگ به پای بازیکنان خود پول می‌ریزند. پیش از این گفته می‌شد وحید امیری از باشگاه اورتون انگلیس پیشنهاد دارد که سهامدار اصلی آن فرهاد مشیری مولتی‌میلیاردر ایرانی است، اما در حال حاضر جدی‌ترین پیشنهاد هافبک ۳۱ ساله پرسپولیس، سلتاویگو است. این تیم فصل گذشته در رقابت‌های لیگ اسپانیا (لالیگا) در ۳۸ بازی، ۴۹ امتیاز کسب کرد و در رده سیزدهم ایستاد.
سلتاویگو در آن رقابت‌ها ۵۹ گل زده و ۶۰ گل خورده و تفاضل (۱-) را بر جای گذاشت. سرمربی این تیم اسپانیایی آنتونیو محمد آرژانتینی است که اصالتی سوریه‌ای‌تبار دارد. با توجه به پیشنهاد جدید لالیگایی بسیار بعید می‌دانیم باشگاه پرسپولیس قادر به حفظ وحید امیری باشد.
امیری در سه بازی ایران در جام جهانی برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال خوش درخشید و یکی از برترین‌های کشورمان در این رقابت‌ها بود.
از قبل هم پیش‌بینی می‌شد این ستاره خرم‌آبادی به واسطه درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیشنهادات خوبی حتی از اروپا مواجه شود. حالا سلتاویگو می‌تواند مسیر خوبی برای لژیونر شدن پسر خوب و بی‌حاشیه فوتبال ایران باشد. امیری می‌تواند همچون جام جهانی روسیه در اسپانیا هم برای فوتبال ایران آبروداری کند به شرط اینکه…
منبع: خبرورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255563

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر