3

توشاک بهترین خرید تراکتور بود/ زنوزی تیم را از سقوط نجات داد

  • کد خبر : 255607
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی با رضایت از خرید این باشگاه توسط زنوزی گفت: اگر این اتفاق نمی‌افتاد تراکتور سقوط می‌کرد و دیگر خبری از حضور بهترین مربی خارجی در فوتبال ایران نبود.

تمرین تیم تراکتورسازی - کاظم محمودی

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی با رضایت از خرید این باشگاه توسط زنوزی گفت: اگر این اتفاق نمی‌افتاد تراکتور سقوط می‌کرد و دیگر خبری از حضور بهترین مربی خارجی در فوتبال ایران نبود.

 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی خودش را برای حضور در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر آماده می کند که محمدرضا زنوزی با خرید سهام این باشگاه، آن را خصوصی کرد و بلافاصله جان توشاک سرمربی پیشین تیم هایی نظیر رئال مادرید و بشیکتاش را به تبریز آورد تا هدایت پرشورها را بر عهده بگیرد.

کاظم محمودی که در حال حاضر یکی از دستیاران سرمربی ولزی تراکتورسازی است در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تغییرات به وجودآمده در این باشگاه گفتگویی داشت که در پی می خوانید:

 زنوزی تراکتور را از سقوط نجات داد! 
مربی تراکتورسازی تبریز درباره خصوصی سازی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: باید صراحتا بیان کرد اتفاقی که رخ داد آرزوی هواداران بود که وضعیت باشگاه از لحاظ مالکیت مشخص شود. تراکتورسازی ماه های پرفراز و نشیبی را در ابتدای سال پشت سر گذاشت. آقای زنوزی اگر وارد ماجرا نمی شد و تکلیف مالکیت تراکتور را روشن نمی کرد واقعا تیم به سمت سقوط پیش می رفت.

توشاک بهترین خرید تراکتور بوده است
وی در خصوص حضور کمرنگ تراکتورسازی در نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: بزرگترین خرید را به نظرم تراکتورسازی انجام داد. آقای زنوزی در فشار بی سابقه ای که بابت جابجایی مالکیت باشگاه تجربه کرد بزرگترین مربی خارجی را به تراکتورسازی آورد. جان توشاک بزرگترین خریدی بود که لیگ برتر داشته است.

ستاره میلیاردی نداریم 
محمودی در ادامه اظهار داشت: زحمات زیادی توسط آقایان الیاسی و زنوزی کشیده شد تا مشکلات اداری حل شود و بتوانیم بازیکن بگیریم. به هر حال کمی زمان‌بر شدن مسائل سبب شد تا باشگاه‌های دیگر بتوانند بازیکنان اسم و رسم دار را بگیرند. با این حال فکر می کنم تیممان کاملا یکدست است. شاید ستاره میلیاردی نداشته باشیم اما بازیکنانی گرفتیم که به کارمان می آیند.

توشاک بهترین مربی خارجی است
مربی سرخپوشان تبریزی درباره عملکرد جان توشاک در تمرینات پیش فصل تراکتور گفت: با مربیان زیادی کار کرده ام. شش سال است مربی تراکتور بوده ام. اما باید بگویم توشاک بهترین مربی خارجی است که به تراکتور امده است و من دیده ام. کاملا حرفه‌ای است. انسان بسیار باشخصیتی که دیدگاهش نسبت به فوتبال کاملا حرفه ای است. قطعا سال فوق العاده ای را با او خواهیم داشت.

بازیکنان خارجی خوبی می گیریم
محمودی درباره خریدهای آینده تراکتورسازی تصریح کرد: قرار است بازیکنان خارجی زیرنظر مستقیم آقای توشاک به خدمت گرفته شوند. چهار بازیکن خارجی خیلی خوب خواهیم گرفت. ضمن اینکه دو بازیکن لیگ برتری دیگر هم مدنظر داریم که فکر می کنم خیلی زود با آنها قرارداد ببندیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر