1

۷ بازیکن استقلال را من خط نزدم، آنها بعد از حضور در تیم امید استقلالی شدند

  • کد خبر : 255635
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

این اشکالی ندارد و نظر شخصی کارشناسان است ولی من نظرم این است که تیم ملی باید با یک سبک دیگر بازی کند. کی روش به ایران آمده و زحمتش را کشیده ولی همه چیز نباید دست یک سرمربی باشد.

به گزارش افق نیوز، رضا شاهرودی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‎با یکسری از باشگاه‌ها هماهنگ کردیم و قول‌هایی به ما داده شده که بازیکنان به تمرین تیم امید اضافه شوند البته باشگاه پرسپولیس قرار است بازیکنانش تا روز چهارشنبه به ما معرفی کنند و تراکتوری‌ها هم تا روز جمعه در تمرینات حاضر شوند.

وی در خصوص اینکه برخی باشگاه ها معتقدند با حضور بازیکنان در تمرین تیم امید آنها مصدوم می‌شوند گفت طبیعتاً هماهنگی‌های لازم صورت می گیرد که فشار به بازیکنان نیاید.اگر قرار باشد از دو تیم به بدن بازیکن فشار وارد شود قطعاً آنها دچار تحلیل قوای جسمانی خواهند شد و آسیب می بینند اما اگر هم آنها در تمرینات ما حضور پیدا نکنند کار تاکتیکی امکان پذیر نیست ضمن آنکه آقای برانکو قول داده‌اند که بازیکنان پرسپولیس را تا روز ‎چهارشنبه به تیم ما اضافه کند.
مربی تیم ملی امید در خصوص عملکرد تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی گفت: من به چند سال پیش برمی گردم که ما مقابل استرالیا بازی کردیم و با آن مسابقه کاری کردیم که مردم خوشحال شوند اما در این جام جهانی کاری انجام نشد که مردم به خیابان‌ها بریزند و خوشحالی کنند. کی روش مقابل بحرین و استرالیا با یک سبک تیمش را به زمین می فرستد و این کار درست نیست.ما باید مقابل همه تیم ها با دو مهاجم بازی کنیم و حتی اگر٣ گل هم دریافت کردیم  اشکالی ندارد.
شاهرودی در خصوص اینکه برخی از کارشناسان از کی روش حمایت کرده‌اند گفت: این اشکالی ندارد و نظر شخصی کارشناسان است ولی من نظرم این است که تیم ملی باید با یک سبک دیگر بازی کند. کی روش به ایران آمده و زحمتش را کشیده ولی همه چیز نباید دست یک سرمربی باشد. شما وضعیت سید جلال حسینی و غفوری را ببینید در حالی که تیم ملی از نظر رنگ‌ها دچار بحث شود، من در اینجا پرسپولیسی هستم و بختیاری زاده استقلالی اما آیا رنگ ها در کار ما تاثیر دارد؟ غفوری بهترین بازیکن استقلال در لیگ بود و سید جلال حسینی در پرسپولیس هم این شرایط را داشت اما وقتی آنها دعوت نشدند فدراسیون باید به این موضوع ورود می‌کرد.

شاهرودی در خصوص عملکرد جانشینان حسینی و غفوری در جام جهانی گفت: وقتی تیم ملی نزدیک به هم و تدافعی بازی می‌کنند طب عملکردها خوب می‌شود و همه در کار دفاعی شرکت می‌کنند.
وی در خصوص اتفاقی که برای سردار آزمون افتاد گفت: متاسفانه فضای مجازی فضای بدی شده است، در تیم امید هم همین حالا حرفا حدیث است مثلاً هواداران استقلال به پیج شخصی من مراجعه کردند که چرا هفت بازیکن این تیم را خط زده ایم؟ در حالی که اصلا این موضوعات دست من نیست .وقتی این بازیکنان به تیم ملی امید دعوت شدند تازه استقلال برای جذب آنها اقدام کرد و شاید اگر ما آنها را دعوت نمی کردیم استقلال همین نفرات را نمی‌گرفت. ما در تیم ملی پدر کشتگی نداریم و بحث رنگی هم برای ما مهم نیست، جبهه هم علیه بازیکن نمی‌گیریم و شما می‌بینید که من از پرسپولیس و سهراب بختیاری زاده از استقلال در کادر فنی حضور داریم و کارمان را انجام می‌دهیم.فضای مجازی خیلی بد شده است و برای سردار آزمون هم این اتفاق رخ داده است. او برای تیم ملی زیاد گل زده و نباید فراموشکار باشیم.این شرایط باید باعث شود تا آستانه تحمل ما بالاتر برود.آنها عجوبلانه تصمیم گرفتند و گویا حالا پشیمان هم شده‌اند.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی نیاز به جوانگرایی دارد یا خیر گفت: در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد، امیدوارم خیلی ها جا را به جوانترها بدهند و تیم ملی هم با حضور جوان‌ها آینده نگری کند.

شاهرودی در خصوص قهرمان احتمالی جام جهانی گفت: به نظر من یا انگلستان یا برزیل قهرمان جام می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255635

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر