1

واکنش رئیس دفتر روحانی به درخواست‌ موسویان برای استعفای رئیس‌جمهور

  • کد خبر : 255650
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارات اخیر موسویان که خواستار استعفای روحانی شده بود گفت: آقای موسویان که ایران نیست چنین اظهاراتی را می‌کنند!

واکنش رئیس دفتر روحانی به درخواست‌ موسویان برای استعفای رئیس‌جمهور

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در خصوص اظهارات اخیر سیدحسین موسویان مبنی بر استعفای حسن روحانی و برگزاری انتخابات زودهنگام گفت: اظهارات ایشان به هیچ وجه ارتباطی با دولت ندارد، آقای موسویان یک شخص است نه جریان.

وی افزود: برخی مصاحبه‌های وی خوب بوده و برخی هم مناسب نبوده است؛ این مصاحبه اخیرش هم بسیار بد بوده و نمی‌دانم ایشان بر اساس چه مبنایی این حرف را زده است؟ آقای موسویان که ایران نیست چنین اظهاراتی را می‌کنند! آن کسانی هم که در ایران زندگی می‌کنند و شرایط را می‌دانند چنین حرفی نمی‌زنند و مطمئنا صحبت ایشان هیچ ارتباطی با دولت ندارد.

 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم ۲۴ میلیون رای به آقای دکتر روحانی رای دادند و در این یک سالی هم که از عمر دولت دوزادهم می‌گذرد همواره پشتیبان دولت بوده‌اند، تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور متعهد به مردم است پای حل مشکلات تا آخر ایستاده، این دولت،‌دولت روزهای خوب و خوش نیست و به همین دلیل زمانی که بر سرکار آمد بدترین شرایط را داشتیم اما بسیاری از مشکلات را همان مقطع حل کرد.

واعظی خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم دولت روزهای سخت است، پای مشکلات مردم می‌ایستد و همراه مردم است و با کمک مردم همه مسائل حل خواهد شد.

سید حسین موسویان از نزدیکان سابق روحانی در رابطه با وضعیت کشور به خصوص اوضاع اقتصادی گفته بود: بزرگان نظام باید قبل از هرچیز دراین مورد چاره‌اندیشی کنند؛ حتی به قیمت یک خانه‌تکانی اساسی در دولت یا حتی استعفای دولت فعلی و برگزاری انتخابات زودرس، زیرا استمرار وضع فعلی تا ۲ سال دیگر، ممکن است موجب لطمات غیرقابل جبران شود.

سید حسین موسویان عضو پیشین تیم مذاکرات هسته‌ای  در آغاز دهۀ ۸۰ و در دوران مسئولیت حسن روحانی بود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255650

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر