1

پشت پرده انتقال بزرگ فصل در پرسپولیس

  • کد خبر : 255717
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

بنابراین بحث تمایل و تلاش آبی‌ها برای جذب این ۲ ملی‌پوش منتفی است و استقلالی‌ها نمی‌توانند با این حربه هواداران خشمگین‌شان را آرام کنند.

اوایل هفته جاری بود که باشگاه پرسپولیس با وجود محرومیت از نقل‌و انتقالات موفقیت بزرگی در بازار داشت و پس از چند فصل موفق شد مهدی ترابی مهاجم ملی‌پوش سایپا را‌ جذب کند.
مهدی ترابی + محسن بنگر پشت پرده انتقال بزرگ فصل در پرسپولیس

افق نیوز/مسئولان باشگاه پرسپولیس در‌حالی با ترابی و مسئولان باشگاه سایپا به توافق رسیدند که قرار شد این بازیکن نیم‌فصل نخست را برای سایپا بازی کند و در نیم‌فصل دوم راهی پرسپولیس شود. روز گذشته بازیکن جدید و ملی‌پوش پرسپولیس با حضور در این باشگاه برای ۲ فصل و نیم از زمان پایان محرومیت سرخ‌ها‌، قرارداد بست به عبارتی تا‌۱۴۰۰٫

 

حضور او در باشگاه پرسپولیس یک روز پس از توافق سه‌‌جانبه در باشگاه سایپا بود و همین مسئله باعث شد هواداران پرسپولیس و استقلال سوژه جدیدی برای کری خواندن داشته باشند و البته هواداران استقلال موضوع جدیدی برای حمله و اعتراض به مدیران باشگاه که هنوز موفق به خرید بزرگی نشده و تکلیف ستاره‌های فصل گذشته را هم مشخص نکرده‌اند.

 

البته انتقاد هواداران استقلال از مدیران باشگاه منجر به بروز شایعه تلاش مسئولان باشگاه استقلال برای جذب اشکان دژاگه و علی قلی‌زاده، ۲ ملی‌پوش‌ ایرانی پیش و پس از جام‌جهانی شد اما واقعیت این است که دژاگه به خاطر مشکلات خانوادگی نمی‌تواند و نمی‌خواهد به ایران بیاید و در لیگ برتر بازی کند و قلی‌زاده بازیکن سابق سایپا هم آن‌قدر دنبال تحقق رویای لژیونر شدن بود که حتی حاضر شد حق رشد باشگاه سایپا را به جای باشگاه شارلوای بلژیک شخصا پرداخت کند. بنابراین بحث تمایل و تلاش آبی‌ها برای جذب این ۲ ملی‌پوش منتفی است و استقلالی‌ها نمی‌توانند با این حربه هواداران خشمگین‌شان را آرام کنند.

 

اما موضوعی که درباره جذب ترابی توسط پرسپولیس مهم است و کمتر کسی به آن پرداخته، علت کوتاه آمدن سایپایی‌ها و در راس آن‌ها علی دایی سرمربی نارنجی‌پوشان است که به شدت با این انتقال مخالف بود، چرا‌که تیمش فصل آینده باید در لیگ قهرمانانبازی کند و او به ستاره جوانش نیاز بیشتری داشت.

 

دایی بارها با انتقال ترابی به هر تیم دیگری مخالفت کرده بود و اخیرا این بازیکن هم در واکنش به مخالفت با انتقالش به تیم پرسپولیس ظاهرا موضع تندی گرفته و گفته می‌شد می‌خواهد با دریافت دفترچه اعزام به خدمت خود را سرباز اعلام کند و به یک تیم نظامی برود. با این‌حال این جلسه سه‌جانبه نبوده و گویا برای حضور ترابی در پرسپولیس رایزنی‌های زیادی صورت گرفته و پای افرادی خاصی هم به ماجرا باز شده است. بر‌اساس شنیده‌ها علی پروین واسطه این انتقال بوده و گویا به واسطه رابطه دوستانه و نزدیک‌اش با رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا‌ و ارادت و حرف‌شنوی علی دایی از استاد سابقش، معامله جوش خورده و ترابی و پرسپولیس به آرزوی‌شان رسیده‌اند! البته مسئولان سایپا نیز سود خوبی از این انتقال کردند‌ چرا‌که طبق توافق، این بازیکن برای‌شان به‌طور رایگان بازی خواهد کرد.

 

قرار است تمام حق‌ و حقوق این بازیکن تا نیم‌فصل اول توسط پرسپولیس پرداخت شود و سایپا یک نیم‌فصل به طور رایگان از وی استفاده خواهد کرد. به نوشته آخرین خبر، با جذب ترابی و احتمال جذب سروش رفیعی، در شرایط فعلی گادوین منشا، علوان‌زاده و همتی محتمل‌ترین گزینه‌های خروج از لیست پرسپولیس در نیم‌فصل هستند تا فهرست ١٨‌نفره کامل شود. اما در صورت ترانسفر احتمالی وحید امیری، این فهرست تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255717

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر