1

منافقین؛ معشوقه های مغضوب غرب

  • کد خبر : 255790
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

سردرگمی غربی ها برای انتخاب سرکرده اپوزیسیون برانداز، به جنگی میان سلطنت طلب ها و منافقین تبدیل شده است.

در پی افزایش اختلافات میان منافقین و سلطنت طلب ها و ادعای حامیان رضا پهلوی مبنی بر اینکه غربی ها به فرزند شاه مخلوع برای سرکردگی ضدانقلاب تمایل پیدا کرده اند، مدتی است اعضای گروهک تروریستی منافقین در تماس با شبکه های مختلف اقدام به تهدید آنها می کنند.

 

این تماس ها پس از همایش نمایشی منافقین در پاریس و بی توجهی غربی ها، شدت بیشتری یافته است؛ مخصوصا شبکه های سلطنت طلب و حامی رضا پهلوی، مورد هجمه اعضای این گروهک قرار گرفته که البته با واکنش تند سلطنت طلب ها و توهین و فحاشی آنها مواجه شدند.

 

آخرین نمونه از این درگیری به برنامه یکی از سلطنت طلب ها به نام آرین وطن خواه بر می گردد که این مجری سلطنت طلب در واکنش به تماس های منافقین، با اشاره به جنایات این گروهک تروریستی، ضمن تاکید بر منفور بودن منافقین نزد مردم ایران، با اشاره به حجاب نمایشی و بدون اعتقاد اعضا و سران زن این گروهک، آن را یکی از دلایل اصلی بی اعتنایی غربی ها به منافقین برای سرکردگی ضدانقلاب دانست.

 

این بی اعتنایی در حالی است که منافقین خدمات فراوانی برای پیشبرد اهداف آنها انجام داده اند؛ از جاسوسی و مزدوری گرفته تا قتل و جنایات وحشیانه.

 

گرچه در همایش منافقین چهره های سیاسی غربی حضور داشتند اما به غیر از چند آمریکایی تندرو و نزدیک به ترامپ، بقیه چهره ها غالبا افراد بازنشسته و یا شخصیت های نه چندان مهم غربی بوده اند؛ موضوعی که گویا خشم سران این گروهک را برانگیخته است.

 

بخش نمایشی گردهمایی امسال تروریست ها در پاریس هم آنقدر مضحک بود که حتی رسانه های آمریکایی به تمسخر آنها پرداخته و در گزارش های مختلف به اجاره ای بودن به اصطلاح حامیان این گروهک پرداختند؛ حامیانی که نه نامی از ایران شنیده بودن و نه نامی از مجاهدین (منافقین).

 

نمایش امسال منافقین آنقدر ضعیف و مضحک بود که حتی خبرنگاران بی بی سی که وظیفه اصلی آنها، حمایت از گروه های تروریستی و مخالف جمهوری اسلامی است، همراه با رسانه های آمریکایی و سلطنت طلب ها به انتقاد و تمسخر منافقین پرداختند.

 

عکس/ توئیت یکی از مجریان بی بی سی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255790

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر