1

به هواداران استقلال تأکید کردم که اصلاً نگران نباشند

  • کد خبر : 255843
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به هواداران استقلال تأکید کردم که اصلاً نگران نباشند و خواسته‌های آنها برآورده خواهد شد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به هواداران استقلال تأکید کردم که اصلاً نگران نباشند و خواسته‌های آنها برآورده خواهد شد
سید رضا افتخاری با غفوری به توافق نهایی رسیدیم/ به هواداران استقلال تأکید کردم که اصلاً نگران نباشند

افق نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال پس از نشست با هواداران حاضر در وزارت ورزش اظهار داشت: به هواداران استقلال تأکید کردم که اصلاً نگران نباشند و خواسته‌های آنها برآورده خواهد شد، اما اجازه بدهند در یک فضای همراه با آرامش شرایط مطلوب را برای باشگاه رقم بزنیم. به آنها گفتم که اگر کار را به ما سپردید، اجازه بدهید در یک فضای همراه با آرامش شرایط را به خوبی برای تحقق خواسته‌های به حق شما ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی را به منظور آماده‌سازی این تیم برای حضور پر قدرت در لیگ برتر و همچنین ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تدارک دیده است، تصریح کرد: نتایج این برنامه‌ها و فرآیند‌های مختلفی را که دنبال می‌شود، به زودی اعلام خواهیم کرد و به هواداران اطمینان می‌دهم خواسته‌های آن‌ها برآورده می‌شود.

مدیرعامل استقلال مذاکرات با بازیکنان مورد نظر را یکی از برنامه‌های مهم این باشگاه برای حضور پرقدرت استقلال در رقابت‌های پیش رو مورد تأکید قرار داد و گفت: واقعیت آن است که برای مذاکرات بازیکنان آنچه اهمیت دارد حفظ منافع باشگاه و بازیکنان است و به هیچ وجه صلاح نیست که در حین مذاکرات اطلاع رسانی صورت گیرد، اما قطعا پس از پایان هر مذاکره و فرایندی که منجر به انعقاد قرارداد شود، بلافاصله اطلاع رسانی می‌کنیم و سایت باشگاه هم منبع رسمی اخبار این باشگاه است که هواداران می‌توانند اخبار صحیح را از طریق سایت دنبال کنند.

افتخاری در خصوص آخرین وضعیت بازیکنانی که با استقلال قرارداد بسته‌اند، گفت: همین امروز صبح، جلسه نهایی با وریا غفوری برگزار شد و حضور این بازیکنان در استقلال استمرار خواهد داشت. این بازیکن تعصب خاصی به استقلال دارد و به ما اعلام کرد در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نخواهد کرد. از طرفی مذاکرات با تیام، جبارف و امید ابراهیمی ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=255843

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر