1

تقصیر خود رونالدو است/ یک ریال هم خرج مراسم بیهوده خداحافظی او نمی‌شود!

  • کد خبر : 256091
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۰۳

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا علت خداحافظی سرد کریستیانو رونالدو با هواداران رئال مادرید را عملکرد این بازیکن دانست و گفت: این تقصیر خود کریس است و او به ما دروغ گفته بود!

رونالدو یوونتوس

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا علت خداحافظی سرد کریستیانو رونالدو با هواداران رئال مادرید را عملکرد این بازیکن دانست و گفت: این تقصیر خود کریس است و او به ما دروغ گفته بود!

سرویس ورزش مشرق – کریستیانو رونالدو البته هنوز یک یوونتوسی نیست و به صورت رسمی نمی شود او را بازیکن یوونتوس دانست اما تعارف ها و کاغذ بازی های فیفا و یوفا را کنار بگذاریم، آنوقت می شود با قاطعیت گفت که کریستیانو رونالدو بازیکن تیم فوتبال باشگاه یوونتوس ایتالیا است. او تست پزشکی – ورزشی خود را نیز به صورت پنهانی تجربه کرده و اکنون فقط باید با پیراهن یووه عکس یادگاری بگیرد، هر چند پیراهن شماره هفت او نیز در تورین در حال فروش است.

فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا در خصوص مراسم خداحافظی رونالدو که در یک پیغام ساده خلاصه شده و هرگز به سطح برنابئو کشیده نخواهد شد گفت: این تقصیر خود کریستیانو است، او به ما دروغ گفته بود و در حالی که وکیل او با یوونتوس مذاکره می کرد، به من اطمینان داده بود که در رئال مادرید باقی می ماند، چنین بازیکنی حق ندارد وقت ما را بگیرد و برایش نباید مراسم برگزار کنیم، حتی یک یورو برای چنین مراسم بیهوده ای خرج نخواهیم کرد.

پرس درباره خریدهای احتمالی خود نیز گفت: هواداران رئال مادرید خوشحال باشند که به زودی مراسمی باشکوه برای معارفه سرمربی جدید تیم برگزار خواهیم کرد، او به من فهرست بازیکنان مورد علاقه خود را تحویل داده و به زودی شاهد خرید بزرگترین بازیکنان روز دنیا خواهید بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256091

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر