1

واکنش ستاره پیشین سرخابی های پایتخت به لایی جنجالی امیری به پیکه

  • کد خبر : 256095
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۱۱

او معتقد است این نوع بازی کردن برای مردم هم جالب نبوده اما مقابل اسپانیا و پرتغال باید دفاع می‌کردیم هر چند که در فاز حمله هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

مهدی شیری : وحید امیری لایی زدن را از من در دیدار با قشقایی یاد گرفته است

مهدی شیری

مهدی شیری در خصوص لایی وحید امیری به جرارد پیکه گفت: وحید امیری در دیدار پرسپولیس و قشقایی لایی زدن را از من یاد گرفته است.

مهدی شیری در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی گفت:مهدی شیری بازیکن سابق تیم ملی شیوه بازی تیم کی‌روش را در جام جهانی روسیه نمی‌پسندد و معتقد است این نوع بازی کردن برای مردم هم جالب نبوده اما مقابل اسپانیا و پرتغال باید دفاع می‌کردیم هر چند که در فاز حمله هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

همین که صعود نکردیم یعنی خوب نبودیم. نوع فوتبال‌مان خوب نبود اما نتیجه‌مان خوب بود. گروه ما سخت بود و در نهایت نتوانستیم صعود کنیم.

مهدی شیری در پاسخ به سئوال “از شیوه بازی تیم ملی راضی بودی؟” گفت:

از نظر عموم مردم خوب بازی نکردیم اما با همین سیستم دفاعی باید نتیجه می‌گرفتیم. به نظر من این سیستم ما قابل دفاع است و اگر در گروه دیگری بودیم نوع بازی ما فرق می‌کرد. مقابل اسپانیا و پرتغال باید دفاع کرد که این شیوه برای مردم جالب نبود و در فاز حمله در چندین مورد خوب بودیم.

اینکه از گروه‌مان صعود نکردیم فاجعه بود؟

مهدی شیری گفت:

اگر از این گروه صعود می‌کردیم خیلی خوب می‌شد. فاصله‌مان با دیگر حریفان یک گل بود که اگر تمرکز می‌کردیم و آن گل را می‌زدیم به صدر جدول می‌رفتیم و به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم که رویایی بود. برای چهار سال آینده باید از الان استارت بزنیم و فقط به فکر صعود از گروه‌مان در جام جهانی باشیم. کارشناسان تحلیل کنند که چطور از گروه‌مان در جام جهانی بعد صعود کنیم.

مهدی شیری در خصوص بهترین صحنه ی تیم ملی ایران در جام جهانی گفت:

لحظه‌ای که بیرانوند پنالتی کریس رونالدو را گرفت واقعا عالی بود. یکی هم شور و اشتیاقی که بین ایرانی‌ها در داخل و خارج از کشور بود.

وحید امیری که به پیکه لایی زد یاد خودت نیفتادی؟

(خنده طولانی) آره، خدایی خوب بود. همه اینها شاگردان ما هستند و وحید هم از شاگردان خوب ما بود. وحید امیریخدایی از نظر فنی و کار با توپ عالی است و صحنه بسیار جذابی را مقابل پیکه رقم زد که همیشه در یاد ایرانی‌ها می‌ماند.

فکر می‌کنم وحید امیری در بازی پرسپولیس و قشقایی لایی زدن را از خودت یاد گرفته بود. اینطور نیست؟

بله، در آن بازی دو سه نفرشان لایی خوردند اما نمی‌دانم چه کسانی بودند. خوبی کار این بود که بچه‌ها لایی زدن را یاد گرفتند. پیکه همینطوری هم افسرده بود و با این لایی معتاد تزریقی شده است. فوتبال همین است و بعضی مواقع که همه طرف را بسته‌اند فقط لایی جواب می‌دهد.

شیری در خصوص جنجال روزهای اخیر میان برانکو و کی روش گفت:

من در ماجرای اختلاف دو تا مربی نبوده‌ام و نمی‌دانم چه اتفاقی بین آنها افتاده است. فشار زیادی قبل از جام جهانی روی کی‌روش بود و در نهایت از کوره در رفت و جواب برانکو را داد. امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتد. هر چند اولویت با تیم ملی است اما با تعامل می‌شود به مقصد رسید. اینکه بخواهیم شاخه و شانه بکشیم هم تیم ملی و هم باشگاه ها لطمه می‌‌خورند.

مهدی شیری در پاسخ به سئوال “کی‌روش چرا در ایران همیشه از همه طلبکار است؟” بیان کرد:

نوع برخوردش این طوری است. ما هم توقع بیش از حدی از او داریم و مجبور است از خودش دفاع کند و جواب می‌دهد اما لحن صحبت کردن او خوب نیست.

کی‌روش اعلام کرده ایران یا جای من است یا جای برانکو، در این رابطه چه نظری داری؟

این حرف کی‌روش کاملا غیر منطقی است. کی‌روش سرمربی تیم ملی است و اگر قراردادش را تمدید کند در ایران می‌‌ماند. برانکو هم سرمربی پرسپولیس است و کارش را انجام می‌دهد و واقعا حرف کی‌روش غیر منطقی است. کار کی‌روش و مدیریت او را دوست دارم اما این حرفش را اصلا تایید نمی‌کنم.

شیری در خصوص احتمال قهرمان شدن تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

من مطمئنم با کی‌روش قهرمان می‌شویم. با تفکری که کی‌روش در تیم ملی ایجاد کرده امسال قهرمان آسیا می‌شویم.

در مورد خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی و پشیمانی‌اش چه صحبتی داری؟

همه این‌ها را پای جوانی و احساسی بودن او بگذاریم. تیم ملی به سردار احتیاج دارد و سردار هم برای پیشرفت فوتبالش باید در تیم ملی باشد. سردار بهتر است تصمیمات احساسی نگیرد و به فکر ملت باشد که چشم‌شان به ساق‌های ملی‌پوشان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256095

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر