2

اختصاصی/ همدلی و همفکری این روزها بیشترین کمک را به شرایط اقتصادی می کند

  • کد خبر : 256098
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۲۰

با بی اعتماد کردن مردم روی برخی عملکردها سبب به وجود امدن عکس العمل های متفاوت در حوزه اقتصاد نظیر ارز و طلا و کالا می شود.

صفاری نطنزی

مرتضی صفاری‌نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی افق در خصوص وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: اوضاع بحرانی هست به خصوص در زمینه مسائل اقتصادی که باعث شده مردم به کف خیابان ها بیایند و یک نابسامانی در مدیریت اقتصادی کشور دیده شود و نارضایتی مردم را به همراه داشته باشد.

وی افزود : دولت و مجلس باید برای حل این بحران یک راهکار جدی و عملی را پیدا کنند تا مشکلات حل شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به مشکلات اقتصادی سالیان گذشته ادامه داد: مجلس با ارائه لوایح و دولت با طرح ها درصدد حل مشکلات اقتصادی برآمدند، منتهی واقعیت این است که مشکل اقتصادی کشور کمبود طرح و لایحه نیست و به نظر بنده ، ضعف در مدیریت اقتصادی کشور داریم.

وی افزود: ناهماهنگی و جزیره ای عمل کردن در حل مشکلات اقتصادی کشور عامل به وجود آمدن تنگناهای اقتصادی شده است.

صفاری‌نطنزی تصریح کرد: عدم هماهنگی در بخش های اقتصادی و یک عکس العمل های روانی و عدم مدیریت آنها بر اقتصاد تاثیرگذار است و با بی اعتماد کردن مردم روی برخی عملکردها ، عکس العمل های متفاوت در حوزه اقتصاد نظیر ارز و طلا و کالا را موجب می شود.

وی ادامه داد: دولت و مجلس باید باهم هماهنگی لازم را داشته باشند و تحول لازم در بسیاری از مدیریت ها شکل بگیرد و با توجه به تحریم های جدید آمریکا باید یک تفاهم بین مجلس و دولت وجود داشته باشد و از وضعیت اقتصادی کشور به درستی به مردم اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد و چیزی پنهان نباشد و با کسب اعتماد آنها شاهد همراهی مردم با دولت در شرایط اقتصادی خواهیم بود و هرگز دولت دچار نوسانات غیرمنطقی روبرو نمی شود.

وی در پایان تاکید کرد: همدلی و همفکری این روزها بیشترین کمک رو به شرایط اقتصادی می کندو با ارائه گزارش به تنهایی مشکلی حل نخواهد شد و باید با توجه و توزیع صحیح منابع اقدامات لازم انجام شود تا آرامش به بازار و جامعه بازگردد.

گفتگو: سمیه نباتی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256098

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر