2

 توافق نهایی با ستاره ” استقلال ” ؛ جدایی شاه ماهی ” استقلال ” قطعی شد !

  • کد خبر : 256444
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۴۹

رضایت باشگاه استقلال هم برای جدایی او لازم است که به همین منظور باشگاه ترکیه‌ای قصد دارد مبلغی بیش از ۱۰۰ هزار دلار برای به خدمت گرفتن مدافع ایرانی به استقلال پرداخت کند تا این انتقال به سرانجام برسد.

سیدمجید حسینی - سید مجید حسینی

باشگاه ترابوزان اسپور با سید مجید حسینی مدافع ملی‌پوش استقلال مذاکرات مثبتی داشته و تنها به دنبال رضایت مسؤولان تیم ایرانی برای نهایی کردن این انتقال است.

طی دو روز اخیر رسانه‌های ترکیه‌ای به طور گسترده پیرامون حضور مجید حسینی در ترابوزان اسپور صحبت کرده‌اند و حالا خبر داده‌اند که این باشگاه با مدافع ایرانی تیم استقلال تهران به توافق نهایی رسیده، نظر مساعد او را برای حضور در ترکیه جلب کرده و تنها به دنبال جلب رضایت باشگاه این بازیکن است.نمایش موفق سید مجید حسینی در سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه موجب شده اکنون در آستانه لژیونر شدن و انتقال به باشگاهی ترکیه‌ای باشد و به نظر می‌رسد به زودی مراحل نهایی جدایی او از جمع آبی پوشان و حضور در ترابوزان اسپور انجام شود.

در قرارداد سید مجید حسینی با باشگاه استقلال آمده است که در صورت پیشنهاد خارجی، این مدافع با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می‌تواند جدا شود و حالا باشگاه ترابوزان اسپور پس از توافق مالی با حسینی، حاضر به پرداخت این مبلغ برای جلب رضایت مسؤولان ایرانی برای نهایی شدن این انتقال است.

البته گفته می‌شود علاوه بر بند فسخ قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری مجید حسینی، رضایت باشگاه استقلال هم برای جدایی او لازم است که به همین منظور باشگاه ترکیه‌ای قصد دارد مبلغی بیش از ۱۰۰ هزار دلار برای به خدمت گرفتن مدافع ایرانی به استقلال پرداخت کند تا این انتقال به سرانجام برسد.

تعدادی از رسانه‌های ترکیه‌ای نیز انتقال حسینی به ترابوزان اسپور را نهایی دانستند و خبر دادند این باشگاه کلیپی را هم آماده کرده تا پس از عقد قرارداد با این مدافع ایرانی منتشر کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر