2

اسلام آمریکایی،سعودی و اماراتی برخاسته از نفاق است

  • کد خبر : 256796
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

‘عبدالملک بدرالدین الحوثی’ رهبر جنبش انصارالله یمن در سالروز برگزاری تظاهرات علیه مستکبران در برخی از شهرهای این کشور گفت: اسلام آمریکایی، سعودی و اماراتی یک مدل برخاسته از نفاق است که اصل و مضمون اسلام مخالف آن است.

به گزارش جمعه شبکه خبری المسیره، الحوثی طی سخنانی افزود: تظاهرات معروف به فریاد بر سر مستکبرین و خیزش در برابر آنها توسط شهید ‘حسین بدرالدین الحوثی’ در یمن پایه گذاری شد و مردم این کشور این تظاهرات را هر ساله برپا می کنند.
وی گفت: آمریکایی ها و اسرائیلی ها می خواهند که ما جامعه ای فاسد داشته باشیم که فساد در همه ابعاد آن رخنه کرده باشد. آنها می خواهند که جامعه ما شکست خورده باشد و هیچ توانی برای کسب آگاهی و داشتن قدرت نداشته باشد.
الحوثی ادامه داد: امت اسلامی باید آگاه باشد و به طور جدی به مقابله با هجمه و حملات بی سابقه آمریکا بپردازند. از آنجایی که ما در منطقه‌ راهبردی قرار داریم، دشمن در پی سیطره کامل نظامی بر منطقه ما است.
رهبر جنبش انصارالله افزود: با اینکه نظام عربستان و امارات با کسری بودجه مواجه هستند و برای جبران آن به قرض گرفتن افتاده اند اما با این حال صدها میلیارد دلار برای آمریکایی ها خرج می کنند.
الحوثی گفت: آمریکا می ‌خواهد شمار زیادی از نیروهای کشورهای عربی را به کار بگیرد و جنگ‌ های آینده خود را به وسیله آنها به راه بیندازد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان همچنین تلاش می کنند که اصحاب رسانه را برای خدمت به مقاصد و اهداف خود به کار بگیرند و به لحاظ رسانه ای اخباری را پوشش دهند که خود آن ها می خواهند.
الحوثی افزود: اسلام آمریکایی، سعودی و اماراتی یک مدل برخاسته از نفاق است که اصل و مضمون اسلام مخالف آن است.
رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: جیره خواران آمریکا ولو اینکه مانند عربستان پرچم اسلام را حمل کنند، از مبانی و ارزش‌های اسلامی خارج شده و فاصله بسیار زیادی با دین اسلام دارند.
وی از هم‌سویی برخی کشورها و رسانه‌های آن‌ها اب استکبار انتقاد کرد و گفت که در این زمانه بیشتر رسانه‌ها به دنبال سرزنش کسانی است که مخالفت تبعیت از آمریکا و رژیم اسرائیل هستند.
الحوثی افزود: ما باید در برابر کسانی که از مقابله با آمریکا و اسرائیل طفره می روند، بایستیم، آنها دروغ می گویند و در مقابل به طرف هایی که علیه مستکبران به پا خواسته اند، حمله می کنند تا از این طریق، بر سکوت شان در برابر جنایت های مستکبران سرپوش بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: ما باید در برابر کسانی که می خواهند بر ما سیطره پیدا کنند، ما را به بردگی بگیرند و آزادی و اختیار عمل ما را سلب کنند، به پا خیزیم. خداوند به ما دستور داده که در برابر توطئه گران بایستیم و جهاد کنیم.
رهبر جنبش انصار الله بازگشت به قرآن کریم را به عنوان چشم اندازی عملی برای حفظ مسلمانان از گمراهی دانست و گفت: این مسئله مستلزم آن است که امت اسلامی در برابر سیطره کامل آمریکا بایستد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256796

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر