2

دردسرهای جدید بیخ گوش آبی‌ها برای فصل جدید

  • کد خبر : 256840
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۲۸

در تیم استقلال سه دسته بازیکن حضور دارند. دسته اول بازیکنانی هستند که تکلیف آنها کاملا مشخص است. با این تیم قرارداد داشته و مورد تایید شفر هستند و هم اینک هم در اردوی آماده سازی آنها در ترکیه هستند. دسته دوم بازیکنانی هستند که در قراردادشان شائبه وجود دارد و علیرغم این که شفر هم به آنها اعلام نیاز کرده هر یک بنا به دلیلی تاکنون به اردوی این تیم اضافه نشدند. در راس این بازیکنان می توان از تیام و جباروف نام برد و البته چشمی، منتظری و حسینی را هم به آنها اضافه کرد.

 درحالی که مسئولان باشگاه استقلال تمرکز خود را روی تمدید قرارداد با دو بازیکن تاثیرگذار این تیم گذاشته‌اند، بلاتکلیفی دو بازیکن دیگر می‌تواند دردسرهای جدیدی را بوجود بیاورد.
باشگاه استقلال
استقلال1
استقلال* دردسرهای جدید بیخ گوش آبی‌ها

افق نیوز/باشگاه استقلال روزهای پرتلاطم و آشفته ای را پشت سر می‌گذارد. چالش‌های نقل و انتقالاتی یکی بعد از دیگری به سراغ این تیم می‌آیند و عرصه بر مدیران این باشگاه تنگ و تنگ‌تر می‌شود. دردسر بندها و تبصره‌هایی که شبانه و نیمه شب در قراردادها گنجانده شده بود حالا تبدیل به معضلات باشگاه شده است. نورافکن ستاره جوان و ملی پوش این تیم با استفاده از همین بند و تبصره‌ها این تیم را به مقصد شارلوا ترک کرد و این راه را سید مجید حسینی دیگر جوان ملی پوش این تیم که از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بود هم در پیش گرفته است.

امید ابراهیمی از استقلال رفت چون فصل گذشته قراردادش برای یک فصل منعقد شده بود و حالا زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی روزبه چشمی هم از این تیم شنیده می‌شود. مسبوق به سابقه بودن جدا شدن بازیکنانی که در باره آنها گفته می شد قرارداد دارند، تمدید می کنند و قول دادند موجبات سلب اعتماد هواداران این تیم را به گفته هایی از این دست در باره چشمی ایجاد کرده است.
از سوی دیگر در حالی که کمتر از دو هفته به آغاز رقابتهای لیگ برتر باقی مانده هنوز وضعیت بازیکنان تعیین کننده‌ای مثل تیام و جباروف مشخص نیست. اینها را اضافه کنید به شائبه مصدومیت دو خرید جدید استقلال که حتی دکتر نوروزی هم بر آن صحه گذاشت. این موضوع چاشی تازه را پیش پای مدیریت باشگاه قرار داد تا جایی که شخص اول باشگاه قراردادهایی که از طریق سایت رسمی باشگاه و به صورت رسمی عقد آنها اعلام شده بود را تکذیب کرد و اعلام داشت تنها قرارداد محمد دانشگر از سوی وی امضا شده و دارای وجاهت می‌باشد. حال این که دیگرانی که بنا به قول مدیرعامل باشگاه قرارداد رسمی با این تیم ندارند چرا و به چه علت در اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه حضور دارند، سئوالی است که پاسخ آن هم قطعا نزد مدیران این باشگاه می‌باشد.

اما در روزهایی که اذهان عمومی همه به تمدید قرارداد تیام و جباروف معطوف است و بعضا هم به فکر حضور یافتن قریب الوقوع منتظری، چشمی و حتی حسینی به اردوی این تیم می باشند، نگاه از روی موضوعی که می تواند در آینده‌ای نزدیک تبدیل به معضلی لاینحل برای این تیم شده و فاز جدیدی از مشکلات مالی و مدیریتی را پیش روی این تیم باز کند برداشته است.

در تیم استقلال سه دسته بازیکن حضور دارند. دسته اول بازیکنانی هستند که تکلیف آنها کاملا مشخص است. با این تیم قرارداد داشته و مورد تایید شفر هستند و هم اینک هم در اردوی آماده سازی آنها در ترکیه هستند. دسته دوم بازیکنانی هستند که در قراردادشان شائبه وجود دارد و علیرغم این که شفر هم به آنها اعلام نیاز کرده هر یک بنا به دلیلی تاکنون به اردوی این تیم اضافه نشدند. در راس این بازیکنان می توان از تیام و جباروف نام برد و البته چشمی، منتظری و حسینی را هم به آنها اضافه کرد.

و اما دسته سوم که اشاره مستقیم ما هم به این بازیکنان است نفراتی هستند که با این تیم قرارداد داشته اما مورد تایید شفر نیستند و باید از جمع آبی پوشان جدا شوند. جابر انصاری و بویان نایدنف هم در این دسته قرار می گیرند. این دو بازیکن برای فصل بعد با آبی پوشان قرارداد دارند اما شفر نظر مساعدی نسبت به آنها ندارد و ناگزیرند تا از جمع آبی ها جدا شوند. اما این دو بازیکن علیرغم قراردادی که برای فصل بعد با این تیم دارند مطالباتی هم از گذشته دارند و حاضر نیستند بدون تعیین تکلیف مطالبات گذشته و قرارداد فصل بعد به راحتی از این تیم جدا شوند.

البته مدیریت باشگاه استقلال پیش از این هم نشان داده قادر است بازیکنانی ولو خارجی مثل مگویان و پرو پیچ را با وجود داشتن قرارداد از تیم کنار گذاشته و به این ترتیب تولید بدهکاری نماید. مدیران استقلال هنوز تکلیف بدهی شان به این دو خارجی را مشخص نکرده در حال تکرار این تجربه هستند و فعلا نسبت به این دو بازیکن و به خصوص بویان بی تفاوت می باشند. چرا که همه تمرکز آنها بر روی حفظ تیام، جباروف، چشمی، حسینی و منتظری است تا با جدایی احتمالی هر یک از آنها هجمه های جدید از سوی هواداران برای آنها تولید نشود.

این در حالی است که بی تفاوتی به سرنوشت این دو بازیکن می تواند منشاء دردسرهای جدید برای این تیم در آینده‌ای نه چندان دور باشد. یادآوری می کنیم که باشگاه استقلال هنوز پرونده های مشابهی در رابطه با مگویان و پروپییچ در فیفا باز دارد و اضافه شدن پرونده بویان که با نظر مستقیم شفر جذب شد و با عملکرد ضعیفش در لیست مازاد قرار گرفت به این پرونده ها می تواند خطرات بالقوه ای برای باشگاه استقلال در AFC داشته باشد.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256840

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر