1

عمو نصی در غبارها گم شد +تصویر

  • کد خبر : 256887
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

سرپرست استقلال در اردوی ترکیه به یاد ایام جوانی پابه توپ شد تا هنرهای فردی خود را به رخ بکشد، هنرهایی که در غبار و مه حاکم بر تمرین گم شد.

سرپرست استقلال در اردوی ترکیه به یاد ایام جوانی پابه توپ شد تا هنرهای فردی خود را به رخ بکشد، هنرهایی که در غبار و مه حاکم بر تمرین گم شد.

به گزارشافق نیوز/ چند دهه بعد از درخشش با پیراهن استقلال و تیم ملی در عرصه باشگاهی و ملی که نصرا.. عبدالهی را در زمره یکی از بهترین مدافعان وسط ایران قرار داد تا شاهد درخشش او در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین باشیم روز گذشته این چهره دوست داشتنی استقلالی ها در اردوی تیمش در ترکیه به یاد ایام جوانی پابه توپ شد.

 

عمونصی که نقش سرپرستی استقلال را در یکی دو سال گذشته برعهده دارد روزگذشته از تعطیلی تمرینات تیم نهایت بهره را برد و از تایم استراحتی که مربیان و کادر سرپرستی و پزشکی داشتند برای یک فوتبال درون اردویی استفاده کرد تا بخشی از هنرهای خود را به رخ بکشد، نمایشی که در مه شدید حاکم بر محل اردوی استقلال گم شد تا کمتر کسی توانایی های او را ببیند.

بدون شک عمو نصی را باید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و استقلال قلمداد کرد، چهره ای که بازیکنان حال حاضر استقلال می توانند از تجربیات و راهنمایی های او نهایت بهره را ببرند و شاگردان خوبی برای این چهره محجوب و محبوب باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=256887

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر