3

خشم مدیرعامل فجرسپاسی از رفتار رضایی: باید برای این فوتبال فاتحه فرستاد!

  • کد خبر : 257016
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

اخلاق گرایی و صداقت باید درس اول مربیان ما باشد اما متاسفانه چنین رفتارهایی را در فوتبال مان شاهد هستیم و باید برای این فوتبال حلوا خیرات کرد و فاتحه فرستاد. او با امروز و فردا کردن و وقت کشی لطمات زیادی به فجر وارد کرده و در برابر افکار عمومی باید پاسخگو باشد.

خشم مدیرعامل فجرسپاسی از رفتار رضایی: باید برای این فوتبال فاتحه فرستاد!

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز از رفتار وحید رضایی گله مند است و می‌گوید آنها هر چه زودتر سرمربی جدیدشان را انتخاب می‌کنند.

به گزارش افق نیوز/ مدیرعامل فجر سپاسی گفت: وحید رضایی با وقت کشی و امروز و فردا کردن، به تیم ما لطمه زیادی زده و باید پاسخگوی افکار عمومی و هواداران باشد.

رسول فلاح تصریح کرد: ما قبل از مذاکرات رو در رو به صورت تلفنی با رضایی صحبت کرده بودیم. او هم گفت برای جدایی از ذوب آهن مشکلی ندارم. به اصفهان رفتیم و با او مذاکرات نهایی را انجام دادیم بعد اعلام کرد امید نمازی مخالف جدایی من است.

او ادامه داد: چند روز بعد رضایی گفت مشکلاتش را حل کرده و سر تمرینات ما حاضر شد.دستیارانش را معرفی کرد و تیم را تمرین داد. چند بازیکن را کنار گذاشت حالا به اصفهان رفته و می گوید نمی توانم با فجر باشم. من با سعید آذری صحبت کردم و او هم گفت رضایی را دیگر نمی خواهیم اما حالا که به بهانه گرفتن فسخ قرارداد و خداحافظی به اصفهان رفته پیغام داده دیگر نمی تواند به شیراز بیاید.

او افزود: اخلاق گرایی و صداقت باید درس اول مربیان ما باشد اما متاسفانه چنین رفتارهایی را در فوتبال مان شاهد هستیم و باید برای این فوتبال حلوا خیرات کرد و فاتحه فرستاد. او با امروز و فردا کردن و وقت کشی لطمات زیادی به فجر وارد کرده و در برابر افکار عمومی باید پاسخگو باشد.

فلاح در مورد انتخاب سرمربی گفت: این نوع رفتارها تمام برنامه های ما را به هم ریخت. باید تصمیم گیری کنیم و فرد جدیدی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. تیم ریشه دار و قدیمی فجر نباید ملعبه دست افرادی باشد که با سناریو هایشان می‌خواهند این تیم را نابود کنند. آنها منتظر باشند تا تبعات کارهایشان را ببینند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر