1

دپوی خودروهای ناقص در پارکینگ خودروسازان

  • کد خبر : 257025
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

در پی خروج آمریکا از برجام و احتمال تشدید تحریم های احتمالی، شاید شرکت‌های خودروسازی مجبور شوند از روز آینده های خودروهای ناقص تولید کنندکه این امر باعث تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان خواهدشد.

در پی خروج آمریکا از برجام و احتمال تشدید تحریم های احتمالی، شاید شرکت‌های خودروسازی مجبور شوند از روز آینده های خودروهای ناقص تولید کنندکه این امر باعث تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان خواهدشد.
به گزارش خودرونویس،  اخبارشنیده شده از  شرکت های خودرو سازی حاکی از آن است، احتمال کاهش تولید خودرو درشرکت های بزرگ خودرو سازی کشور وجود دارد و این موضوع ناشی از عدم تامین به موقع قطعه به خطوط تولید است ، شرکت های خودروسازی، خودروهای خود را به صورت ناقص تولید کرده و در پارکینگ نگهداری کنند تا قطعات مورد نیازتامین شود.
دپوی خودروهای ناقص در پارکینگ خودروسازان

این  درحالی است که به دلیل محدودیت هایی که در کشورما وجود دارد، قطعه سازان نمی توانند به راحتی  منابع ذخیره داشته باشند و وقوع اتفاقاتی همچون تحریم ها و اثرات ناشی از آن مانند تامین ارز، عدم ترخیص و کمبود نقدینگی و غیره موجب به تعویق افتادن اهداف خودروسازان درتیراز تولید و کیفیت خودروهای تولیدی می شود.
صنعت خودرو ایران درحال حاضر با دو مشکل جدی همراه است، یکی افزایش هزینه‌های تولید به واسطه افزایش نرخ ارز  و تورم عمومی که به نارضایتی مشتری‌ها و کاهش تقاضا در بازار منجر می شود و دیگری افت  تولید که می‌توان گفت با محدودیت‌های بین‌المللی ارتباط فراوانی دارد.
هرچند افزایش هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده در کاهش تقاضا و کاهش تولید نقش دارند ، اما کارشناسان عقیده دارند اگر ارتباطات بین‌المللی خودروسازان با شرکایشان دچار مشکل نمی‌شد و قطعات یا مواد اولیه آنها هرچند با قیمتی بالاتر تامین می‌شد، افت تولیدویا تولید ناقص صنعت خودرو با آن روبه رو نمی شد.
خودروسازان قبلا نیز بارها به این مساله و ضرورت رفع مشکلات داخلی که از آن با عنوان «تحریم‌های داخلی» یاد می‌کردند اشاره کرده بودندو برای بهبود واقعی صنعت خودرو بهتر است، تیمی برای رفع تحریم‌های داخلی صنعت خودرو تشکیل شود.  باید همتی شود و مشکلات داخلی  نیز برطرف شود تا بازار و خودروسازان تکلیف خود را بدانند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257025

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر