1

ترامپ‌های داخل کشور بیش از رئیس‌جمهور آمریکا به مردم فشار می‌آورند

  • کد خبر : 257075
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۶:۵۸

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: امروز کسانی در کشور هستند که بیش از رئیس‌جمهور آمریکا به مردم فشار می‌آورند و در واقع می‌توان گفت آسیب این ترامپ‌های داخلی بیشتر است.

خبرگزاری فارس: ترامپ‌های داخل کشور بیش از رئیس‌جمهور آمریکا به مردم فشار می‌آورند

افق نیوز/ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور، گفت: امروز ما در شرایط یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم اما متاسفانه گویا مردم و دولت این شرایط را باور ندارند.

وی افزود: شرایط جنگی مدیریت متناسب با این وضعیت را می‌طلبد و باید مدیریت کشور یک مدیریت جهادی و در سطح یک جنگ اقتصادی باشد.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت:  ما باید از جنگ تحمیلی برای شرایط امروز کشور الگو بگیریم. در آن زمان همه پای کار آمدند و ما توانستیم در مقابل دشمن بایستیم. در آن زمان هم مانند امروز که در ظاهر آمریکاست و بسیاری از کشورها آن را همراهی می‌کنند عراق مقابل ما بود اما از حمایت‌های تسلیحاتی، مالی و حتی نیروی نظامی بسیاری از کشورها برخوردار بود.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: در آن زمان هم کسانی بودند که دست به احتکار می‌زدند و سبب می‌شدند فشارهایی به مردم وارد شود اما آنها چه شدند؟ آیا این اقدامات آنها برایشان نتیجه داشت و توفیقی حاصل کردند؟ امروز آنچه از دفاع مقدس مانده فرهنگ بسیجی، دفاع مقدس و حماسه آن است نه چیز دیگر.

وی افزود: آنچه که در جنگ اقتصادی امروز تاثیرش بیش از اقدام دشمن است، افراد و دستگاه‌هایی هستند که نقش ترامپ را در داخل بازی می‌کنند و در واقع مشکلات اصلی را همین ترامپ‌های داخل کشور برای ما به وجود می‌آورند نه رئیس‌جمهور آمریکا.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان اظهار داشت:‌ امروز ببینید سازمان تامین اجتماعی با کارآفرینان چه می‌کند؟ شرکت آب و برق عملکردش چگونه است؟ رهبری بارها تاکید داشتند با مردم مهربان باشید و این بدان معناست که نباید به مردم فشار آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر