1

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی از باشگاه ” استقلال “

  • کد خبر : 257225
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

نقل‌ و انتقالات باشگاه استقلال چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت حسابی خبرساز شده است.

افتخاری - امید ابراهیمی - مارکوس نیومایر - آبیولا دائودا - امین نوروزی - فیلیپ آندریاس - وینفرد شفر - امیر حسین فتحی - تیم فوتبال استقلال - امیرحسین فتحی - امید سامکن - بهروز پرورشخواه - گودرز حبیبی - استقلال تهران - دربی -خسرو حیدری - باشگاه استقلال - لیست استقلال - تیم فوتبال استقلال - تیم استقلال - استقلال - حسن عابدی کنید فوتبال ایران - اکبر افتخاری - وینفرد شفر - گودرزی - ویلیامز - وینفرد شفر - علی حاج‌اکبری - پویا امینی تیم فوتبال استقلال - رودریگو تاباتا- علی تارقلی زاده - وینفرد شفر - آساموا جیان - حامد مومنی -  محمد مومنی - بوژان نجدنوف - پندار توفیقی - ارتون

نقل‌و انتقالات باشگاه استقلال چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت حسابی خبرساز شده است.

مشکل دیگر‌ هم‌، عقد قرارداد با برخی بازیکنان بدون انجام تست پزشکی و تایید کادرپزشکی باشگاه است که باعث شده ۲ خرید جدید استقلال یعنی میثم تیموری و مرتضی آقاخان توانایی حضور در تمرینات را نداشته باشند و حتی روز گذشته رسانه‌ها خبر دادند این ۲ بازیکن نیاز به جراحی و استراحت چند هفته‌ای دارند! روز گذشته هم که استقلال با علی کریمی بازیکن سابق سپاهان و تیم ملی قرارداد یک ساله بست، آن‌قدر خبر حاشیه‌ای و نگران‌کننده درباره این بازیکن روی خروجی‌ها رفت که جای هیچ خوشحالی برای هواداران باقی نماند. امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال چند دقیقه پس از عقد قرارداد علی کریمی با این باشگاه گفت:اما باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان منتظر تعیین تکلیف چند بازیکن و ملی‌پوش‌شان هستند. در این‌بین نقل‌و انتقالات باشگاه استقلال چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت حسابی خبرساز شده است. باشگاه از یک‌سو با مشکل مالی و ناتوانی در پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته که شرط تمدید را تسویه‌حساب گذاشته‌اند مواجه است و از سوی دیگر پیشنهادات خوب خارجی به ملی‌پوشان و دیگر بازیکنان این تیم کار را برای حفظ آن‌ها دشوار کرده است.

«با تست‌هایی که از علی کریمی هافبک جدید آبی‌ها گرفته بودیم، متوجه شدیم که او مشکل دیسک کمر دارد و ما این موضوع را به باشگاه اطلاع دادیم. این موضوع را با نامه کتبی به استحضار باشگاه رساندیم و مدیرعامل نیز از مشکل دیسک کمر علی کریمی مطلع شد. حال این دیگر به خود مدیرعامل مربوط می‌شود که بخواهد بازیکنی با چنین شرایطی را برای تقویت باشگاه جذب کند یا خیر.»

در‌واقع این واکنش دکتر نوروزی که چندمین واکنش اعتراضی و انتقادی او به نقل و انتقالات باشگاه بود، این سوال را به وجود آورد که مدیران باشگاه استقلال چرا قبل از عقد قرارداد از بازیکن تست پزشکی نمی‌گیرند و وقتی هم تست گرفته می‌شود و پاسخش چندان خوب نیست، باز قرارداد می‌بندند؟
آبی‌ها اگرچه چند روزی است در ترکیه اردوی تدارکاتی برپا کرده‌اند اما استقلال عملا با نصف بازیکنانش تمرین می‌کند. جپاروف، تیام و هافبک آلمانی تازه از روز گذشته وارد کمپ محل استقرار استقلال شده‌اند و با توجه به این‌که هنوز وضعیت قراردادشان مشخص نیست، عملا تمرینی با آبی‌ها ندارند. روزبه چشمی هم به خاطر این‌که جلساتش با مسئولان باشگاه در تهران به نتیجه نرسیده، هنوز در تمرین حضور ندارد و سید‌مجید حسینی مدافع ملی‌پوش استقلال هم سودای لژیونر شدن دارد. مجید حسینی که تا چند روز پیش به ‌خاطر ضبط پاسپورتش توسط باشگاه و کنسل شدن سفرش به ترکیه برای مذاکره با باشگاه ترابوزان‌‌اسپور به شدت عصبانی بود، ظاهرا پاسپورتش را گرفته اما دیگر مقصدش ترکیه نیست! او که پس از بازی‌های ایران در جام‌جهانی مورد‌توجه تیم‌های خارجی قرار گرفت، گویا از لیگ هلند و بلژیک هم پیشنهاد دارد و این‌که دیگر تمایلی ندارد به ترکیه برود، شاید بدان‌معنا باشد که مقصدش لیگ‌های معتبرتر اروپاست. البته روز گذشته برخی سایت‌های داخلی خبر دادند که حسینی با پیشنهادی نجومی از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو شده‌‌، پیشنهادی که در صورت قبول آن، به گران‌قیمت‌ترین بازیکن داخلی فوتبال ایران تبدیل می‌شود اما حسینی اصرار دارد لژیونر شود. در چنین شرایطی هواداران استقلال و وینفرد شفر سرمربی آبی‌ها حق دارند نگران فصل آینده باشند و شفر هم کاملا خود را محق می‌داند که از حضور در سوپرجام انصراف دهد.
تامین منابع مالی لازم برای حفظ تیام و جپاروف
پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت مامه تیام و سرور جپاروف برای ماندن در استقلال گفت:

«ما مذاکرات‌مان را با جپاروف و تیام در ترکیه انجام می‌دهیم. امیدواریم که در‌نهایت همه چیز به صورت مثبت پیش برود و این ۲ بازیکن همکاری‌شان را با باشگاه استقلال ادامه دهند.» وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان ماندن این ۲‌ بازیکن را در استقلال قطعی دانست، تصریح کرد: «اگر پول باشد قطعا‌ آن‌ها هم در استقلال می‌مانند. هیئت‌مدیره و باشگاه، منابع مالی را برای حفظ جپاروف و تیام تامین کرده‌اند تا آن‌ها همچنان در استقلال بمانند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257225

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر