1

کنایه جالب دهباشی به شهیندخت مولاوردی +عکس

  • کد خبر : 257263
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

پس از کنایه مولاوردی به زائران امام حسین(ع)موجی از واکنش ها علیه وی و نگاه نادرست ایشان به راه افتاد اما حال و پس از گذشت مدت ها حسین دهباشی، از فعالان رسانه ای در توئیتی جالب توجه به مقایسه این موضوع با جشن روز گذشته فرانسوی ها در پاریس پرداخت.

در آبان ماه سال ۹۶ و همزمان با موسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، شهیندخت مولاوردی، دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از پیاده روی اربعین که در کنار جاده حجمی از بطری‌های خالی آب روی زمین ریخته، نوشته که «چه اندازه رفتارهایمان با امامان بزرگواری که برای زیارتشان سر از پا نمی‌شناسیم و نظافت را از ایمان می‌دانند، شباهت دارد؟!»

 

پس از انتشار این پست و کنایه مولاوردی به زائران امام حسین(ع)موجی از واکنش ها علیه وی و نگاه نادرست ایشان به راه افتاد اما حال و پس از گذشت مدت ها حسین دهباشی، از فعالان رسانه ای در توئیتی جالب توجه به مقایسه این موضوع با جشن روز گذشته فرانسوی ها در پاریس پرداخت.

 

دهباشی در صفحه توئیتر خود نوشت: ” در راه گذشتن از مرز به قصد راهپیمایی اربعین، یک‌جاهایی واقعا سطل‌های زباله به قدر سیل جمعیت نبود. حاصل‌اش شد عکس‌هایی به قصد تمسخر زائران و حتی طعنه و تذکر سرکار خانمی مشاور رئیس جمهور به النظافه من الایمان. بفرمائید! اینجا پاریس است. پس از جشن‌ پیروزی در جام جهانی…”

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257263

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر