6

پاسخ منفی ستاره پرسپولیس به آبی ها

  • کد خبر : 257377
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

گرچه این بازیکن با پرسپولیس قرارداد بسته است، اما به دلیل محرومیت این باشگاه تا پایان نیم‌فصل اول قادر به همراهی تیم جدیدش نیست.

گرچه سروش رفیعی با پرسپولیس قرارداد بسته است، اما به دلیل محرومیت این باشگاه تا پایان نیم‌فصل اول قادر به همراهی تیم جدیدش نیست.
تمرین پرسپولیس+ سروش رفیعی تیم نیم فصل اول سروش رفیعی مشخص شد ! پاسخ منفی ستاره پرسپولیس به آبی ها

افق نیوز/ سروش رفیعی شماره ۷ می‌تواند همچون مهدی شریفی نیم‌فصل اول را در پرسپولیس فقط تمرین کند، اما نظر سروش با مهاجم جدید سرخپوشان فرق می‌کند.سروش رفیعی قصد دارد نیم‌فصل اول را در تیمی دیگر دنبال کند و ابتدا ترجیح می‌داد این تیم تهرانی باشد یا تمریناتش در پایتخت برگزار شود؛ بنابراین مذاکرات با باشگاه پیکان آغاز شد.

 

اما پیشنهاد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی که بعدتر به یک میلیارد هم تقلیل پیدا کرد، مورد قبول هیئت‌مدیره باشگاه پیکان قرار نگرفت. این در حالی است که سروش رفیعی شاگرد سابق مجید جلالیمحسوب می‌شود و سرمربی پیکان اصرار و تلاش زیادی برای جذب این هافبک تکنیکی دارد. با این وجود پیکانی‌ها فقط حاضرند ۷۰۰ میلیون تومان برای نیم‌فصل اول به سروش پرداخت کرده و سپس با شروع نیم‌فصل دوم او را مثل مهدی شیری آزاد کنند.

یکی دیگر از تیم‌های خواهان سروش رفیعی، فولاد خوزستان است. باشگاه فولاد خوزستان مدت‌هاست شکایتی علیه سروش رفیعی تنظیم کرده و منتظر جواب کمیته انضباطی است. فولادی‌ها معتقدند سروش پس از پایان دوران خدمت سربازی در تبریز باید به اهواز برمی‌گشت و نیم‌فصل در این تیم توپ می‌زد، اما به پرسپولیس پیوست.

این مشکل یک راه حل جدید هم دارد؛ اینکه سروش رفیعی با امضای یک تفاهمنامه با باشگاه فولاد خوزستان شکایت این باشگاه از خودش را کان لم‌یکن کرده و مبلغی هم برای نیم فصل بازی در اهواز بگیرد.
از سوی دیگر شنیده می‌شود باشگاه نساجی مازندران کماکان به دنبال خرید سروش رفیعی است. تیم شمالی در تهران تمرین کرده و فقط برای برگزاری مسابقات خود به مازندران می‌رود و این دلخواه سروش است.
هافبک شیرازی می‌تواند با خیال راحت آپارتمانی در تهران اجاره کند که پس از جدایی از نساجی در نیم‌فصل اول و رفتن به پرسپولیس باز هم به کارش خواهد آمد.

به هر حال سروش رفیعی در حال حاضر یکی از بازیکنانی است که مشتریان زیادی دارد و باید دید در نهایت چه انتخابی خواهد کرد. هرچند یکی از نزدیکان شماره ۷ به ما خبر داد سروش به فولاد خوزستان نزدیک‌تر از پیکان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر