4

جواب حرف‌های من در تریبون نماز جمعه فحاشی به خانواده‌ام در فضای مجازی نیست

  • کد خبر : 257448
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

اخلالگران اقتصادی در همه کشورها به‌سرعت محاکمه صحرایی شده و آن‌ها را اعدام می‌کنند زیرا ستون پنجم دشمن هستند. معیشت مردم دچار مشکل شده و نباید به‌جای دشمن، مردم خودمان را ناامید کنیم.

امام‌جمعه مشهد گفت: نباید برای توسعه اقتصادی کشور چشم به رفع تحریم‌ها توسط غربی‌ها داشته باشیم.
آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: دهه اول ماه ذی‌قعده به‌عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده که هدف از این اقدام جهانی‌سازی فرهنگ رضوی و معرفی امام هشتم(ع) به همه است.
وی افزود: جایزه جهانی گوهرشاد به‌عنوان یک حرکت انقلابی فراگیر در کل جهان اجرا شد و بانوان فرهیخته جهان اسلام شناسایی و به‌عنوان یک زن نمونه کم‌نظیر معرفی شدند و با این اقدام جایگاه زن در اسلام ثابت می‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از این بانوان برای ۶ درصد مردم کشور کامرون که شیعه هستند و دچار مشکلات مالی و اشتغال بودند، کارآفرینی کرده و آن‌ها را به توانمندی رسانده که این اقدام بسیار ارزشمند است.
علم الهدی گفت: آستان قدس رضوی نماد دستاوردهای انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. وسعت حرم امام رضا(ع) از سه هکتار قبل از انقلاب به حدود ۵۳ هکتار در حال حاضر رسیده است که نشان از توسعه این آستان مقدس دارد.
وی تأکید کرد: در شرایط اقتصادی کشور این آستان توانسته ۲ هزار شغل ایجاد کند و محرومیت‌زدایی در کشور و همه شیعیان جهان را آغاز کرده است. مسئولان ما باید برنامه‌های آستان قدس در عرصه اشتغال و محرومیت‌زدایی را به‌عنوان یک الگوی عملیاتی در رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: نباید چشمانمان را به غرب بدوزیم تا تحریم‌ها را بردارند و ما به تحول اقتصادی برسیم. حالا همان افرادی که دنبال مذاکره بودند و می‌گفتند آب خوردن ما هم با رفع تحریم‌ها حل می‌شود به این نتیجه رسیده‌اند که باید چشم به داخل دوخت.
علم الهدی اظهار کرد: چگونه است در فاصله سه ماه فردی در کشور ۲ تن سکه جمع می کند و عده‌ای هم بازار ارز را به هم می‌ریزند. این اقدام یا مدیریت خائنانه است و یا مدیریت سفیهانه است.
وی گفت: ۳۰ میلیون دلار داده می‌شود تا میوه خارجی وارد کشور شود تا عده‌ای پولدار دوباره لذت ببرند. خانواده‌های محروم ما توان خرید میوه معمولی داخلی را هم ندارند و خوشبختانه دولت به خود آمده و  تصمیم گرفته تیم اقتصادی را ترمیم کند.
امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: جواب حرف‌های من در تریبون نماز جمعه فحاشی به خانواده‌ام در فضای مجازی نیست و اگر مشکلی دارید به من  بگوید. حرف من این است مطابق آیه قرآن مدیریت را به کسانی بدهید که فراجناحی باشند، آمریکا را دشمن ما بدانند و ظرفیت‌های کشور را بشناسند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اخلالگران اقتصادی در همه کشورها به‌سرعت محاکمه صحرایی شده و آن‌ها را اعدام می‌کنند زیرا ستون پنجم دشمن هستند. معیشت مردم دچار مشکل شده و نباید به‌جای دشمن، مردم خودمان را ناامید کنیم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257448

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر