1

مهمترین شایعات نقل و انتقالات اروپا؛ تیم های بزرگ در تکاپوی خرید ستاره ها

  • کد خبر : 257640
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

با نزدیک شدن به آغاز لیگ های اروپایی بسیاری از تیم ها در صدد نهایی کردن لیست تیم های خود برای حضور هرچه قدرتمندر در رقابت های پیش رو هستند.

نقل و انتقالات اروپا

نقل و انتقالات اروپا

با نزدیک شدن به آغاز لیگ های اروپایی بسیاری از تیم ها در صدد نهایی کردن لیست تیم های خود برای حضور هرچه قدرتمندر در رقابت های پیش رو هستند.
 در آستانه شروع لیگ های معتبر اروپایی بسیار از تیم های بزرگ به دنبال تقویت  خود هستند و خواهان جذب فوق ستاره هایی از تیم های دیگر می باشند. حال به بررسی شایعاتی می پردازیم که در ادامه امکان دارد به واقعیت بپیوندند.

 

رئال مادرید – قهرمان اروپا تمام عزم خود را جزم کرده است تا جایگزینی مناسب و در خور نام رونالدو برای ترکیب خود پیدا کند و مدیران این تیم تمام تمرکز خود را بر روی هازارد گذاشته اند و در آخرین پیشنهاد خود ۱۱۲ میلیون یورو بابت جذب این بازیکن بلژیکی به چلسی ارائه داده اند، اما این انتقال با توجه به قرارداد هازارد با چلسی با مشکلات فراوانی روبرو خواهد بود. هرچند لینک شدن هازارد به بارسلونا نیز دردسرهایی برای مدیران رئال بوجود آورده است. اما داستان کورتوآ چیز دیگری است و احتمال انتقال او به جمع کهکشانی ها دور از واقعیت نیست و در روزهای آتی احتمال بسیار بالایی برای رسمی شدن دارد. رئال مادرید به طورجدی برای جذب تریپیر از تاتنهام نیز اقدام کرده است که البته مدیران این تیم لندنی این بازیکن را به راحتی از دست نخواهند داد. رئالی ها در صورت فروش بنزما به دنبال ایکاردی نیز خواهند رفت.

ایکاردی و هازارد
ایکاردی و هازارد

 

بارسلونا – علاوه بر رئال مادرید، بارسلونا نیز به طور جدی به دنبال ادن هازارد است. بارسا تا حدودی در جذب ویلیان، دیگر ستاره چلسی موفق عمل کرده است و سومین پیشنهاد خود به قیمت ۵۵ میلیون یورو را برای جذب او به مدیران چلسی ارائه داده که به احتمال فراوان مورد قبول این تیم قرار خواهد گرفت. بارسا نیم نگاهی هم به دی یونگ مهاجم جوان آزاکس دارد هرچند اوورمارس اعلام کرده است که این جوانان در آژاکس فروشی نیستند. آبی و اناری پوشان برای تقویت خط هافبک خود به دنبال رابیوت از پاری سن ژرمن نیز می باشد که با مخالفت شدید مدیران قطری این تیم فرانسوی روبرو شده است. این تیم اسپانیایی نیم نگاهی نیز به پیانیچ دارد که البته با مخالفت شدید یوونتوس روبرو شده است. بارسلونا نیز در فکر ارائه پیشنهادی به چلسی برای به خدمت گیری کانته نیز می باشد که البته کار بسیار دشواری در پیش دارد.

ویلیان
ویلیان

 

منچستر یونایتد – نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برای تقویت خود خواهان جذب لواندوفسکی و آلکانترا از بایرن شده است هرچند تا کنون پیشنهاد رسمی برای این بازیکنان ارائه نداده است. خوزه مورینیو برای مستحکم کردن خط دفاعی خود به دنبال بونوچی از میلان نیز می باشد که البته با منتفی شدن محرومیت این تیم ایتالیایی این انتقال بسیار بعید است.مدیران نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به طور کاملا جدی وضعیت ستاره ولزی رئال مادرید را نیز زیر نظر دارند تا در شرایط مناسب پیشنهاداتی برای جذب گرت بیل ارائه دهند. مورینیو خواهان به خدمت گیری توبی آلدرویلرد از تاتنهام نیز می باشد.

گرت بیل
گرت بیل

 

چلسی – با توجه به جدایی احتمالی ستاره های اصلی این تیم لندنی آن ها نیز به صورت کاملا جدی به دنبال هیگواین می باشند تا در خط حمله خود بازیکنی تمام کننده را داشته باشند هر چند شایعاتی نیز مبنی بر لینک شدن لواندوفسکی به چلسی نیز شنیده می شود. چلسی برای پست دروازه بانی خود نیز جو هارت و پیتر چک را زیر نظر دارد تا در صورت جدایی کورتوآ یکی از این دو دروازه بان را به خدمت بگیرد. چلسی قدم های نهایی را به خدمت گیری گولووین، ستاره روسیه در جام جهانی۲۰۱۸ روسیه برداشته است و احتمال این انتقال بسیار بالاست. این تیم لندنی خواهان روگانی از یوونتوس نیز شده است که بیانکونری به وضوح اعلام کرده است که این مدافع فروشی نیست.

گولووین
گولووین

 

آرسنال – دیگر تیم لندنی خواهان به خدمت گیری مالکوم از بوردو شده است که البته این بازیکن در حال انتقال به رم است. آرسنال می خواهد کینگزلی کومان از بایرن را نیز به جمع یاران خود اضافه کند که با مخالفت شدید بایرن مواجه شده است.توپچی های لندنی برای تقویت خط هافبک خود خواهان انزونزی ستاره فرانسوی سویا نیز شده اند.

کینگزلی کومان
کینگزلی کومان

 

یوونتوس – قهرمان فصل گذشته ایتالیا با به خدمت گیری کریستیانو رونالدو تا حدود زیادی به کار خود در بازار نقل و انتقالات پایان داد. هرچند که به صورت جدی می خواهد گولووین را به خدمت بگیرد. البته با توجه به عدم رضایت پوگبا برای حضور در منچستر، یوونتوس به فکر بازگرداندن او به جمع بازیکنان بیانکونری افتاده است.

رونالدو و پوگبا
رونالدو و پوگبا

 

آ اس رم – گلادیاتورهای شهر رم با پولی که از فروش آلیسون بدست آورده اند بازیکنان زیادی را زیر نظر دارند. مالکوم از بوردو در حال انتقال به رم است و برای جایگزینی آلیسون پیتر اشمایکل را در نظر دارند. البته این تیم می خواهد پیشنهادی برای جذب متئو کواچیچ به رئال مادرید ارائه دهد که انجام این انتقال بسیار بعید به نظر می رسد.

مالکوم
مالکوم

 

آ ث میلان – با اعلام خبر بخشیده شدن محرومیت روسونری از لیگ اروپا این تیم با خیالی آسوده تر می تواند به فعالیت در بازار نقل و انتقالات بپردازد. میلانی ها برای تقویت خط حمله خود به دنبال موراتا و هیگواین و بنزما هستند. قهرمان ۵ دورهلیگ قهرمانان اروپا در خط هافبک آرتورو ویدال شیلیایی و مکس میر آلمانی را مد نظر دارد.

هیگواین
هیگواین

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257640

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر