1

فقط تا سه شنبه صبر می کنم و اگر خبری نشد شک نکنید که از تیم می روم !

  • کد خبر : 257754
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

من سند معتبر دارم که در تیم های مطرح کشور بازیکنانی وجود دارند که رقم قراردادشان به اندازه کل تیم ماست. آن وقت مسئولان ما برای واریز ۳۰ درصد قراردادهای بازیکنان ما با مشکل مواجه هستند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با گلایه از مسئولان این تیم در عدم انجام تعهدات مالی در قبال بازیکنان مدعی شد تنها ۷۲ ساعت منتظر عملی شدن قول مدیران خواهد ماند.

من تیم نفت مسجدسلیمان را خیلی دیر تحویل گرفتم ولی با تلاش های شبانه روزی بازیکنان و کادر فنی دوران بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و بازی های تدارکاتی مان را نیز انجام دادیم. همه بچه ها فشار زیادی را تحمل کردند تا عقب ماندگی مان را جبران کنیم اما متاسفانه قول هایی که به بازیکنان داده شده بود عملی نشد.بعد از اینکه عبدالله ویسی سرمربی نفت مسجدسلیمان در تمرین عصر دیروز این تیم حاضر نشد اخبار زیادی مبنی بر قهر او منتشر شد. برخی هم از ارسال پیامک های تهدیدآمیز به این سرمربی خبر دادند. ویسی که در حال گذراندن دوران نقاهت خود است به خبرنگار ما گفت:

عبدالله ویسی با انتقاد از شرایط مالی بازیکنانش درباره هزینه های تیمش تصریح کرد:

ما کل تیم را با ۶ میلیارد تومان بستیم و در این شرایط اقتصادی حتی کولیبالی را بدون دلار و با تومان ایرانی به تیم آوردیم. وقتی قرار است در این شرایط اقتصادی تیم را با نهایت صرفه جویی ببندیم لااقل مسئولان واریزی های بچه ها را به موقع عملی کنند.

عبدالله ویسی ادامه داد:

من سند معتبر دارم که در تیم های مطرح کشور بازیکنانی وجود دارند که رقم قراردادشان به اندازه کل تیم ماست. آن وقت مسئولان ما برای واریز ۳۰ درصد قراردادهای بازیکنان ما با مشکل مواجه هستند. حتی نتوانسته اند برای بازیکنانی که از بیرون استان آورده ایم محل مناسبی برای سکونت تامین کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد:

با صحبت هایی که امروز صبح با مدیران داشتم قرار شد تا سه شنبه مشکلات حل شود و من هم به احترام مردم مسجدسلیمان کار را ادامه می دهم و تمرینات تیم را زیرنظر می گیرم. اما فقط تا سه شنبه صبر می کنم و اگر خبری نشد شک نکنید که از تیم می روم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257754

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر