1

شرط های عجیب و غریب این ستاره برای “پرسپولیسی” شدن !

  • کد خبر : 257790
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به هر حال این بازیکن شرایطی دارد که هر باشگاهی حاضر نیست این بازیکن را به خدمت بگیرد.

Image result for ‫سروش رفیعی‬‎

شرط های عجیب سروش رفیعی کار مسئولان پرسپولیس را برای بستن قرار داد با او سخت کرده است.

در همین حال شنیده می‌شود او جلسه‌ای با مسئولان دو باشگاه لیگ برتری داشته و با شرایط خود آن‌ها را متعجب کرده است. رفیعی برای نیم‌فصل اول حدوداً یک میلیارد تومان می‌خواهد. رقمی که البته پرداخت آن برای تیم‌های لیگ برتری که حتی سرمایه دارند، سخت است. به هر حال او در کوران نیم‌فصل دوم نمی‌تواند در تیمی غیر از پرسپولیس بازی کند. رفیعی از سویی آپشن‌های عجیب و غریبی هم در قرارداد گنجانده است. مثلاً او برای هر پاس گل و هر گل، پاداش جداگانه می‌خواهد. برای درصد حضور در زمین هم پاداش می‌خواهد.سروش رفیعی هافبک جدید پرسپولیس نیم‌فصل نمی‌تواند در این باشگاه بازی کند. او باید به تیم دیگری برود و تا پایان نیم‌فصل اول بازی کند و پس از آن به جمع قرمز‌ها برگردد. سروش هنوز تیم خود را برای نیم‌فصل اول انتخاب نکرده و مشغول مذاکره با چند باشگاه است.

یعنی یک میلیارد شامل پاس گل و گل زدن نمی‌شود و رفیعی بابت هر کاری هم که در زمین انجام می‌دهد، خواهان دریافت پول است. شنیده می‌شود مدیران یکی از این باشگاه‌ها به سروش رفیعی انتقاد کرده و گفته طبیعتاً وظیفه بازیکنی مثل او دادن پاس گل است و به خاطر همین پول می‌گیرد، حالا چرا باید باشگاه موظف شود به خاطر انجام وظیفه‌اش پاداش هم بگیرد؟!

فعلاً تلاش‌های این بازیکن برای امضای قرارداد برای نیم‌فصل بی‌نتیجه بوده است. باشگاه‌ها توقع دارند با توجه به شرایطی که سروش دارد، حداقل شرط نگذارد و رقم خود را کاهش دهد. به هر حال سروش رفیعی شرایطی دارد که هر باشگاهی حاضر نیست این بازیکن را به خدمت بگیرد. در چشم به هم زدنی نیم‌فصل می‌رسد و اگر رفیعی بازیکن کلیدی در تیم شده باشد، طبیعتاً جدایی‌اش در نیم‌فصل دوم می‌تواند ضرر بزند. از سویی این بازیکن کاملاً آماده نیست و طبق برآورده‌ها در یکی، دو هفته اول لیگ نمی‌تواند خودی نشان دهد. با وجود همه این مسائل، اما رفیعی همچنان یک میلیارد می‌خواهد و در قراردادش آپشن هم دارد.

خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=257790

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر